Home » » Artis Baru Ni Terlupa Pakai Bra Or Sengaja Tak Pakai?

Artis Baru Ni Terlupa Pakai Bra Or Sengaja Tak Pakai?

Written By canang on Jumaat, 10 Ogos 2012 | 8/10/2012 12:24:00 PG


Artis ni masih baru dalam MIG.Mungkin sebab baru dia cuba cetuskan kontroversi hingga menampakkan puting yang sangat sensitif bagi kaum wanita.Kejadian ini ketika malam pratonton filem Adnan Sempit.Tak dapat dipastikan sama ada sengaja atau tidak Adibah Yunus mengenakan pakaian sebegini.Namun sekiranya dia sengaja,dia memang berjaya cetuskan publisiti percuma yang telah tersebar di interne

Apapun ini takla seteruk Neelofa yang secara tak sengaja menayangkan spender putihnya.Begitu juga Ayu Raudhah.. Menonggeng hingga nampak seluar dalam putih juga.
Lepas ni siapa yer?

PAUTAN
Alamak! Musytari akan hilang dan muncul semula awal pagi 12 Ogos 2012 ni!

Cara Mengetahui Waktu Subur Wanita!

Menikmati Kelazatan Hidangan ‘Penis’


PERINGATAN: Sila sedia kan tisu sebelum terus membaca,kerana kisah ini mungkin akan membuat kan air mata anda mengalir sepanjang membaca kisah ini.


Atlet Renang Wanita China Nafi Ambil Dadah Hingga Berjaya Pecah Rekod Renang Lelaki


Cara Orang Jepun Bercerai!

Aktres Porno ‘Panaskan’ Bollywood

Kreatif : Masak Dalam Kereta
GAMBAR NEELOFA BERKEMBAN DI HABIB JEWELS DIAMOND 2012?
sumber
Share this article :

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Sometimes dorang pakai bra tapi mmg ada bra yg jenis nipis jenis lycra yg walaupun dipakai maish bole menonjolkan nipple/puting sipemakai...tapi kebanyakkan wanita yg memakai bra camni rasanya mmg dorang aware but still....manusia nih macam2 mmg ada yg saje kalau bole nak tunjuk bahagian yg sepatutnya dilindungi tp itulah kenyataannya... ramai wanita yg berpakaian tetapi telanjang... nauzubillah..

Tanpa Nama berkata...

Xdelah...dia pakai bra.pandai2 je tuduh.sy tahulah...sy pompuan.perhatikan betul2 cara baju tu dijahit xlangsung nmpk camtu

Adik Wanie berkata...

xla..dia pkai bra..sy pnah pkai bj yg org slah nmpk,mcm puting tu mnonjol..sbnarnye tu 'lipatan' kt ats dada bj tu..ape la,nk reka crita pn biar la logik.

Blogger Widget Get This Widget

comment pembaca

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Cananglahnie - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website
Proudly powered by Blogger