Home » » Benggong - Remaja Melayu Bangga Tunjuk Luvbite Kat Facebook

Benggong - Remaja Melayu Bangga Tunjuk Luvbite Kat Facebook

Written By canang on Isnin, 24 September 2012 | 9/24/2012 10:57:00 PTG

Nah ini lah penangan orang muda zaman yang serba maju nie..dah x segan nak tunjuk kebodohan diri sendiri.
Ambe pun hairanlah macam mana minah nie leh terfikir nak post benda mengarut macam nie x logik laaa..

Kalau kite tengok akhbar kalau x de buang anak sehari memang perkara yang cukup pelik, kenapa perkara ini berlaku? nah ini jawapan ambe, sebab kita Umat Islam sudah lama meninggalkan Al-Quran dan hukum yang terkandung dalam nya..ini laaa bala sebenarnya..

Ambe bersangka baik lah mungkin gambar nie ada orang edit nak kenakan minah nie..gambar nie ambe amik kat FB antara yang terhangat di postlaa..hehe.

Pepehal awasi anak anda dan ahli keluarga anda dari perkara mengarut mcm nie..selalu menekankan tentang Agama InsyaAllah keluarga kita selamat..Wallahualam.sumber
Share this article :

Tiada ulasan:

Blogger Widget Get This Widget

comment pembaca

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Cananglahnie - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website
Proudly powered by Blogger