Home » » Tak nak mengaku kalah lagi ke.? Dulu kini dan selamanya

Tak nak mengaku kalah lagi ke.? Dulu kini dan selamanya

Written By canang on Isnin, 11 Februari 2013 | 2/11/2013 02:26:00 PTG




Tengok nih! Ada Live Band pun ceramah UMNO/BN masih tak dapat sambutan.. kesiann..

 (Sabtu,9 February 2013) UMNO & BN telah menganjurkan siri ceramah "Kembara Anak Muda Sayangi Selangor" bertempat di seksyen 24 Shah Alam..

Aku sengaja datang ke ceramah tersebut lewat sikit.. kerana jika aku datang awal dan ambil gambar kerusi seperti yang blogger UMNO selalu buat tu,itu bagi aku tidak jujur dalam menyampaikan maklumat keadaan semasa..

Jadi aku sengaja datang sekitar pukul 10 malam.. dan seperti yang diduga,ceramah sedang berlangsung...

Aku juga dapati,bukan sahaja ceramah diadakan malam semalam,tetapi terdapat juga hiburan "live band" dari kumpulan ntah apa ntah,aku pun tak berapa pasti namanya... tapi yang pasti ianya dipimpin oleh "bekas" vokalis Jinbara,iaitu Yabang...

Dengan banner yang dipasang di serata Shah Alam (tidak satu pun banner mereka diconteng atau diturunkan sepertimana lazimnya UMNO lakukan ke atas banner Pakatan Rakyat), dengan memasukkan elemen hiburan maksiat lagi melalaikan..

Maka inilah jumlah kehadiran yang sempat dirakam oleh lensa kamera aku... sangat menakutkan aku... kerana jumlah kehadiran telah melepasi 25 orang...












Gambar-gambar seterusnya sila lihat di ( Liang Lahad 
)









Share this article :

Tiada ulasan:

Blogger Widget Get This Widget
 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Cananglahnie - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website
Proudly powered by Blogger