Home » » EDISI KANTOI TERBURAI!!!... PROGRAM NAJIB DI PEKAN....

EDISI KANTOI TERBURAI!!!... PROGRAM NAJIB DI PEKAN....

Written By canang on Khamis, 7 Mac 2013 | 3/07/2013 11:10:00 PG


EDISI KANTOI TERBURAI!!!... PROGRAM NAJIB DI PEKAN KERUSI KOSONG SETIA MENDENGAR CELOTEHNYA!!!!! TU PUN NASIB BAIK ADA BAS TOLONG ANGKUT, KALAU TAK LAGI LA LENGANG........KAHKAHKAHKAH......

AKHIRNYA KANTOI TERBURAI JUGA!!!!!

Rupa-rupanya program Najib minggu lepas di kawasan parlimen yang diwakilinya sejak tahun 1975, Pekan, Pahang tidak mendapat sambutan sepertimana yang digembar gemburkan oleh semua media lidah biawak rasmi UMNO.

Ternyata walaupun diangkut rakyat luar Pekan dengan puluhan bas bagi menampakkan sambutan diterima Najib kelihatan hebat dan meriah namun hakikatnya banyak kerusi kosong tanpa penghuni yang setia mendengar celoteh beliau yang terkenal amat boring dan muak itu.

Jadi Omak kau tidak hairan mengapa Najib masih teraba-raba mencari tarikh untuk bubarkan parlimen.

Beliau sedar sokongan yang beliau terima adalah palsu dan superficial..Diputar belit dan digembar gemnburkan secara berlebih-lebihan oleh semua media lidah biawak rasmi UMNO.

Warga Pekan pun dah ramai yang sedar dari lamuan mimpi. Sebab itu macai-macai UMNO guna taktik samseng apabila Mahasiswa/i turun padang ke Pekan tempoh hari sebab sedar sokongan rakyat keatas Najib semakin hari semakin menipis dan mengecut sampaikan Najib pun dah jadi kecut perut.

INI KALI LAH....JOM UBAH....SELAMATKAN MALAYSIA



IKLAN


KOPI HERBA TERLARIS DIPASARAN MESTI MAU CUBA




Share this article :

Tiada ulasan:

Blogger Widget Get This Widget
 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Cananglahnie - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website
Proudly powered by Blogger