Home » » Pak Pandir Najib dan Mak Andeh Rosmah Memimpin 1 Malaysia Ke Arah Kehancuran

Pak Pandir Najib dan Mak Andeh Rosmah Memimpin 1 Malaysia Ke Arah Kehancuran

Written By canang on Khamis, 13 Mac 2014 | 3/13/2014 11:20:00 PG

Pak Pandir Najib dan Mak Andeh Rosmah Memimpin 1 Malaysia Ke Arah Kehancuran

Gabungan ideal, Pak Pandir Najib dan Mak Andeh Rosmah memimpin 1 Malaysia ke arah kehancuran. Makin hari makin banyak benda-benda pelik yang mereka lakukan. Mereka juga boros membelanjakan wang negara dan beberapa kali telah menggadaikan aset negara. Korang yang pengikut setia BN dan UMNO, korang tak bimbangkah dengan masa depan negara kita? Yang mana lebih utama bagi korang, parti atau negara?

Pak Pandir Najib seorang pengecut dan pengkhianat negara
Sebelum merampas kuasa sebagai PM, sepanjang Pak Pandir Najib memegang jawatan sebagai Menteri Pertahanan. Banyak perkara pelik berlaku dalam Kementerian Pertahanan.

Bila Pak Pandir dipanggil menghadap Obama, Obama cakap sikit. Pak Pandir Najib terus isytihar perang dingin terhadap Iran dengan memotong bekalan petrol ke negara itu. Apa Pak Pandir Najib nak isytiharkan perang dingin dengan negara-negara Islam dan berbaik-baik dengan Israel dan sekutu-sekutunya?

Pemerdangangan manusia kian menjadi-jadi, bukan sekadar pelacur, gro, kanak-kanak ... wakil rakyat, adun, pengundi juga boleh dibeli secara terbuka oleh Pak Pandir Najib dan Mak Andeh Rosmah. Malah paling bodoh sekali seorang budak lelaki menjual maruah dirinya@duburnya kepada Pak Pandir Najib dan Mak Andeh Rosmah serta kerajaannya untuk menghapuskan musuh politik mereka. Pak Pandir Najib dan Mak Andeh Rosmah tak kisah untuk meletakkan maruah negara "1 Malaysia" dalam dubur anak angkatnya si fool.

Rakyat Indonesia pernah nak gayang Malaysia, mengancam rakyat Malaysia di Indonesia. Sebaliknya Pak Pandir Najib pengecut bagi muka pada Indon, tambah lagi peluang pekerjaan untuk rakyat Indonesia di negara sendiri, pembantu rumah Indon ada hari cuti 1 hari setiap minggu. Rakyat sendiri ada yang bekerja 7 hari seminggu dan terus bekerja walaupun cuti umum, kerja pada kadar biasa bukan OT.

Masa PRK, Pak Pandir Najib dan Mak Andeh Rosmah langsung tak fikir perbelanjaan mereka. Memang bukan duit poket mereka sendiri, sebab itulah mereka tak kisah pun. Duit tak cukup@duit abis selepas PRK Hulu Selangor, blok telaga minyak L dan M bernilai RM320 billion diserahkan secara percuma (atas kertas) kepada Brunei. Dalam masa yang sama polis tembak mati remaja tanpa bicara untuk melarikan tumpuan rakyat tentang pengkhianatan besar Pak Pandir Najib kepada negara. Kalau negara kita yang agak besar bimbang sumber minyak akan berkurangan di masa hadapan, apatah lagi negara yang lebih kecil seperti Brunei.

Kerajaan Pak Pandir mendapatkan khidmat APCO atas alasan untuk melobi negara-negara barat, termasuk Israel? Pak Pandir Najib akan ikut saja telunjuk Barat, memutuskan hubungan dengan negara-negara Islam dan sebagai balasan negara-negara barat boleh pejam mata dengan jenayah-jenayah Pak Pandir Najib. Kata timbalan Pak Pandir :

"APCO bukan syarikat Israel..ia adalah sebuah syarikat antarabangsa yang dibayar untuk mempromosikan negara kita. Mereka mahir dalam bidang tersebut dan kita membayar mereka untuk mempromosikan negara kita."

Mak Andeh Rosmah gila shooping, boros secara ekstremis. Link : "14 Kereta Angkut Barangan Shopping Rosmah?". Rosmah gi shopping sakan kat Dubai, New York, London atau Ulanbataar, belanjar besar RM600juta, itu diketahui.

Mak Andeh Rosmah belanja kira-kira RM580,000 hingga RM740,000 untuk mengiklan dirinya dalam New York Times, bagi pihak kerajaan Pak Pandir Najib?

Kes pembunuhan Altantuya yang brutal dikaitkan dengan Mak Andeh Rosmah, pembunuhan dengan penuh emosi kebencian dan perangai pun dah macam syaitan. Apa kurangnya dengan kes pembunuhan kejam keluarga imam di Gemencheh, Negeri Sembilan. Kes ini selesai dengan begitu cekap sekali kerana arwah-arwah yang dibunuh itu mempunyai pertalian kekeluargaan dengan Mak Andeh Rosmah. Tetapi Mak Andeh sedikit pun tidak mahu menziarahi mereka, sebaliknya bersuka ria bershopping kat luar negara. Dah puas hati agaknya?. Klik link ini.

Mak Andeh Rosmah orangnya sangat sosial, berpeluk bercium dengan siapa pun dia tak kisah. Tiada ulama di bawah kerajaan Pak Pandir Najib berani menegurnya. Semuanya dayus macam Pak Pandir Najib juga. Bagi Mak Andeh Rosmah, kelakuannya tak ada apa-apa. Tapi bukankah itu boleh dianggap sebagai gangguan seksual, cuba tengok kejadian di bawah. Kalau di teliti gambar yang bawah pula, nampak mulut Mak Andeh Rosmah macam terngaga sikit kan,... ha, ha, ha ..

Sikap Pak Pandir Najib dan Mak Andeh yang terlalu boros, bertindak dan berbelanja tanpa perancangan yang teliti. Akhirnya duit dalam kerajaan 1 Malaysia Pak Pandir hampir kering. Orang boros bila dah nak pokai, mulalah berangan-angan nak duit cepat. Pak Pandir Najib mulalah buka kedai judi, judi bola sepak piala dunia. Rakyat menentang tapi polis Pak Pandir dibawah bimbingan 1 Israel tetap mempertahankan keputusan Pak Pandir sehingga ke darah rakyat jelata yang terakhir.

Kalau pasukan polis dah macam mafia, apakata Pak Pandir Najib terus jadikan pasukan polis sebagai geng mafia rasmi kerajaan Pak Pandir. Jual dadah lagi banyak untung, kan, kan. Ala polis-polis Pak Pandir Najib macam tak biasa pula. Malaysia kemudian boleh ganti Cuba sebagai negara pengedar dadah dunia. Malaysia boleh !!! ha, ha, ha...

JAHANAM Negara Kita diratah Pak Pandir Najib, Mak Andeh Rosmah serta kroni-kroninya. Selamatkan negara tanggung jawab bersama. Jangan jadi pengkhianat negara!!! - Hang Kelam
Share this article :

1 ulasan:

vmc master berkata...

This Is What Women Really Want !!
KLIK HERE !!

Blogger Widget Get This Widget
 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Cananglahnie - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website
Proudly powered by Blogger