Home » » Penulis AS percaya CIA tahu apa terjadi kepada MH370

Penulis AS percaya CIA tahu apa terjadi kepada MH370

Written By canang on Ahad, 13 April 2014 | 4/13/2014 09:05:00 PTG

WASHINGTON - Seorang penulis dari Amerika Syarikat   yang merangkap sebagai penyiar radio, Dr Kevin Barrett mempercayai bahawa intelijen Amerika mengetahui   apa yang terjadi kepada pesawat Malaysia Airlines MH370.

  Mirror melaporkan, pada Ahad  13/4/2014 , seorang penulis dan penyiar radio AS menyatakan bahawa Central Intelligence Agency (CIA) Amerika tahu persis apa yang terjadi atas hilangnya Malaysia Airlines   pada 8 Mar  dengan membawa 239 penumpang dan awak kapal.

Kevin Barrett mengatakan kepada saluran Press TV Iran yang pesawat tersebut tidak mungkin hanya sekadar hilang. Menurut dia, kes hilangnya pesawat MH370 tersebut tidak masuk akal.

"Pesawat ini tidak mungkin hilang begitu saja. Ini tidak masuk akal. Pangkalan CIA di Alice Springs, Australia tahu benar  apa yang terjadi pada pesawat itu. Dan itu telah membuat Pemerintah Malaysia meminta tolong mereka namun mereka tidak mendapatkan respons apapun," ujar Barrett dengan analisanya.

Bahkan, secara tegas, Barrett menyampaikan jika ada yang ditutup-tutupi dari hilangnya pesawat yang seharusnya mendarat di Beijing tersebut.

"Ini tidak boleh difikirkan, bahawa pesawat ini hanya akan mengubah haluan, terbang ke arah yang salah, dan akan terlihat atas Kepulauan Maldives menuju Diego Garcia dan hilang begitu saja.

"Ini adalah sesuatu yang sangat aneh yang telah terjadi pada pesawat ini."
Share this article :

Tiada ulasan:

Blogger Widget Get This Widget

comment pembaca

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Cananglahnie - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website
Proudly powered by Blogger