Home » » Bola sepak FIFA World Cup bukan lagi permainan yang keputusannya ditentukan oleh 22 orang pemain didalam padang

Bola sepak FIFA World Cup bukan lagi permainan yang keputusannya ditentukan oleh 22 orang pemain didalam padang

Written By canang on Jumaat, 20 Jun 2014 | 6/20/2014 02:11:00 PTG

Bola sepak FIFA World Cup bukan lagi permainan yang keputusannya ditentukan oleh 22 orang pemain didalam padang. Tetapi keputusannya ditentukan oleh tokey-tokey judi yang di dominasi oleh para pendukung ‪#‎Illuminati‬. Hal ini telah bermula sejak sekian lama. Para pemain hanyalah pelakon yang menjayakan hajat taukeh yahudi...Tak caya tanya Ronaldo, tanya Ballack, tanya Luiz Figo, tanya Buffon, tanya Zidane, tanya Van Persie..Tak caya juga, tanyalah Casillas.
Kejohanan bertaraf bintang samada diperingkat kelab seperti ‪#‎UEFA‬ Champions League & Liga-Liga seluruh Eropah, ‪#‎Euro‬, Piala Asia & Piala Negara Africa semuanya didominasi secara total dan kerana wang semata.
Dua tahun dari sekarang, ‪#‎RioDeJaneiro‬ akan menjadi tuan rumah bagi sukan Olympic. Tiap negara yang mahu menjadi tuan rumah untuk apa sahaja kejohanan besar, perlu melobi puak Illuminati. Pengaruh Illuminati ini boleh dilihat pada logo, di upacara pembukaan & penutup. Lihat sahaja logo & upacara pembukaan di ‪#‎OlympicLondon2012‬...Satu pemujaan besar untuk ‪#‎Zion‬!
Pembukaan ‪#‎WCBrazil2014‬ juga tidak dapat lari dari pengaruh illuminati.
Brazil bakal meraih keuntungan besar selepas ‪#‎Argentina‬ menjadi juara pada edisi kali ini dan meraih keuntungan lebih besar selepas penganjuran ‪#‎RiOlympic2016‬ nanti. Itu pun jika kerajaan Brazil mengurus keuntungan dengan bijak selepas melabur berbilion ‪#‎Dinar‬ untuk 2 kejohanan besar. Rasanya ‪#‎Brazil‬ mampu mengurus wang negara dengan baik sebab di sinun takda ‪#‎BarisanNacionale‬.
Greece...Terpaksa membayar hutang dari keuntungan penganjuran ‪#‎Olympic2000‬ dan sikap tamak mereka yang melobi illuminati semata-mata untuk menjuarai ‪#‎Euro2004‬ di ‪#‎Portugal‬, akhirnya membawa padah dihimpit masalah ekonomi yang teruk. Lalu ‪#‎GST‬ menjadi pilihan sehingga rakyat mereka semakin menderita!
Sebab tu Najib buat dasar pandang ke ‪#‎Greece‬. Habislahh kitaaa...
‪#‎FiFaWC2014‬ ‪#‎MessiMania‬ ‪#‎LatinAmericano‬ ‪#‎Zionist‬


Share this article :

Tiada ulasan:

Blogger Widget Get This Widget
 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Cananglahnie - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website
Proudly powered by Blogger