Home » » Raja Azmi kini sudah berhijab

Raja Azmi kini sudah berhijab

Written By canang on Selasa, 3 Jun 2014 | 6/03/2014 08:56:00 PG


Produser kontroversi, Raja Azmi memberitahu hatinya terbuka untuk berhijab selepas keceluparannya mempersoalkan dakwaan wanita tidak bertudung akan masuk neraka baru-baru ini.
"Semasa saya buat kenyataa itu, saya tiba-tiba terfikir apa yang saya cakap itu betul atau tidak? Dan saya juga membuat sembahyang tahajud tiga hari tiga malam dan akhirnya saya mendapat jawapan serta terbuka hati untuk berhijab,"katanya yang dipetik dari sebuah portal hiburan tempatan.
Tambah produser berusia 55 tahun itu, dia tidak berasa tertekan dengan segala kritikan terhadapnya mengenai kenyataanya sebelum ini tetapi bersyukur mendapat 'teguran' Allah yang akhirnya dia mengambil keputusan untuk berhijab.
Dalam pada itu, Raja Azmi berkata, dia kini berusaha untuk mendekatkan diri dengan Allah S.W.T dan menjaga solat lima waktu.
Pada masa sama, Raja Azmi turut memberitahu bahawa dia bakal menjalankan perniagaan tudung yang akan diusahakan bersama rakannya.
Share this article :

Tiada ulasan:

Blogger Widget Get This Widget
 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Cananglahnie - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website
Proudly powered by Blogger