Home » » Tahukah anda Israel mengimport minyak sawit Gred A sahaja dan bukan sahaja untuk memasak tapi juga untuk kegunaan persenjataan mereka termasuk bom kimia yg berbahaya ?

Tahukah anda Israel mengimport minyak sawit Gred A sahaja dan bukan sahaja untuk memasak tapi juga untuk kegunaan persenjataan mereka termasuk bom kimia yg berbahaya ?

Written By canang on Selasa, 15 Julai 2014 | 7/15/2014 06:05:00 PTG

Tahukah anda Israel mengimport minyak sawit Gred A sahaja dan bukan sahaja untuk memasak tapi juga untuk kegunaan persenjataan mereka termasuk bom kimia yg berbahaya ? GM menerima laporan ini beberapa minggu yg lepas dari bberapa pihak termasuk pekerja kilang sawit di pasir gudang yg khas utk proses minyak sawit utk export ke Israhell samada transit ke negara Eropah atau hantar terus ke Ashdod di Israel tapi kekurangan bukti & kajian. Jadi GM cuba risik chemical composition ...dalam pembuatan bom & persenjataan dan jangan terperanjat jika GM katakan pd anda bahawa Malaysia & Indonesia punya minyak masak yg berkualiti tinggi dalam dunia bagi menghasilkan bom. Extract minyak masak akan dipecahkan kpd beberapa komposisi kimia yg boleh berpotensi menghasilkan carbon campuran kimia yg sangat tinggi. Dan telah terbukti di Palestin, Syiria, Iraq dimana selepas pengeboman, kanak2 & org dewasa yg terhidu asap kimianya boleh menyebabkan organ dalaman gagal berfungsi. Ya, anda fikir GM ini mungkin gila, tapi cubalah fikir bagaimana Amerika hasilkan minyak Ethanol hanya dari Jagung & sayuran... Pada masa yg sama Israel menggunakan minyak masak ini sbg bio diesel... Amerika menghantar teknologi & sumber kewangan, negara asia yg lain seperti Malaysia pula hantar bahan keperluan dari sumber organik. GM tak tahu apa dah nak kata lagi...............ya mungkin Mukhriz kata hantar minyak masak utk kegunaan org Islam di Israel, boleh berdagang dgn Israel tapi pd masa yg sama menafi pula tiada apa2 dagangan ? Allahu rabbi.... gambar tersebut adalah buktinya.. GM dedahkan, anda tentukan...!!!!
2
Share this article :

Tiada ulasan:

Blogger Widget Get This Widget
 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Cananglahnie - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website
Proudly powered by Blogger