Home » » Farhan Kutuk & Hina Abby Di Laman Sosial

Farhan Kutuk & Hina Abby Di Laman Sosial

Written By canang on Khamis, 25 September 2014 | 9/25/2014 06:45:00 PTG

Percakaran yang berlaku antara pelakon Abby Abadi dan bekas suaminya, Muhammad Noor Farhan kini telah mendapat perhatian ramai kerana isu ini nampaknya semakin parah.

Baru-baru ini, Abby Abadi telah memuat naik status bersama gambar untuk menjawab pendedahan Farhan sebelum ini di akaun Instagramnya.



“Assalamualaikum…. FARHAN OH FARHAN….. Sy siarkan bersebab. Nak cari publisiti? Jauh sekali….. Publisiti utk apa? Sy nakkan hak Sy. Yg sudah tu sudah… ALLAH lebih tahu. Tapi utk hal yg berbangkit ini, Sy cal beratus kali.. msg jangan cakaplah… Sy sekadar dpt berbalas msg dgn bapa saudara dia. Mak Ayahnya pun langsung tak balas msg Sy. Peguam dah hantar surat, dah cal dia… polispun dah cal dia depan mata Sy, dia sekadar berjanji nk selesaikan.. tp ‘Janji tinggal Janji’. Dia guna Mak Saudaranya bincang dgn lawyer yg Sy lantik… dlm berpuluh ribu tu.. offernya RM20k je.. Nak ambil, taknak sudahhh! Mak Saudaranya kata….. Mudahnya… Macam kita pulak yg berhutang dgn dia… kan? Beginilah, Sy mmg tak kuasa dah nk mencari atau msg/cal dia….. Sbb dia tak jawab pun. Sy penat nk turun naik mahkamah… lagi pulak bila dia tak beri kerjasama… tah bilalah nk selesainya…. (Wartawan cal jawab pulak ye? ) Sy cuma nk minta tolong: Ada kawan2 Farhan disini? Buleh tak minta dia jumpa Sy kerana hujah2 balasnya tentang hak2 Sy ni lebih memalukan dia sebenarnya. Keluar semua taring dia ye… Nasihat Sy… selesaikanlah.. Jangan lah sbb nk tutup salah sendiri, burukkan Sy pula k. Ingat ALLAH banyak2 k. Maafkan Sy.”





“Ini antara print screen yg kawan sekolah Farhan hantar pd Sy ttg respon Farhan bila Sy siarkan di media ttg ‘hal2 yg bertangguh’ tu…. Mmg betullah tu akaun dia.. tp Sy taktahu sbb Sy dah tak ber Fb pun skrg… hanya di page & disini saja… Sy dah ajak selesaikan cara baik… tp dia mmg lepas tangan mcm tu jer.. Bila media siarkan baru nk beri respon.. itupun bukan nak selesaikan. Burukka Sy pula. Mmg tiada ilmu langsung tentang tanggungjawab. Minta tengok cermin selalu ye Farhan & kawan2nya… Sy cuma minta hak Sy….. Sebelum nk keluarkan apa2 kenyataan, fikir dulu…. Kalau mampu nk jawab depan ALLAH nnti, teruskan”




“Ini lagi antara perbualan Farhan & kawan2 dia… Ada yg cakap Sy siarkan sebab nk malukan dia? Sy malukan dia ke atau dia yg cuba nk menjatuhkan maruah Sy sebelum ni? s Cuba baca tengok dia panggil Sy apa……. Nak lawan meh dtg jumpa lahhh.. sembang dalam FB dgn kawan2 je mcmana nk selesainya….. Sejujurnya, Sy tak pernah dera dia.. tak pernah. Anak3 Sy pun Sy tak pernah dera… Nak dera dia utk apa? Pelik2 je statement Farhan ni tp ada je yg back up….. Alahai….. Sekali lagi ulang: Sy disini utk jelaskan keadaan…… Sy nkkan hak Sy. Kalau ada jalan utk dptkan bgtahu ye….. Terima Kasih. Yg sudah tu sudah, yg berlalu biar berlalu ye Farhan ye… Hal rumahtangga Sy takde cerita pun.. Tiada siapa pun tahu apa punca keadaan ni… main2 agak2 sendiri je.. Sekarang Sy cuma nkkan hak Sy… SILA YE SELESAIKAN SECEPAT MUNGKIN. Diammmm buat bodoh je… Bila siarkan di media, respon pun tunjuk kebodohan juga baik cal/msg Sy terus. Apapun Sy maafkan utk segala tuduhan sebelum ini & tulisan ini.”



“Terima Kasih Qashar Izdihar Rollings sebab tolong balas komen Farhan utk Sy…. Terbaik! Harap pihak Farhan & kawan2 nya istighfar banyak2…… Meh dtg jumpa Sy utk selesaikan. Jangan burukkan lagi keadaan… Pd yg tak tahu, tak jelas, tak faham & yg sewaktu dengannya… Mohon doakan yg perkara ini dpt diselesaikan sebaiknya & secepat mungkin ya…. Sy cuma nakkan hak Sy….”

Wow..tersangat lah panjang luahan hati Abby Abadi. Tapi rasanya jika mereka masing-masing menggunakan media sosial untung 'bash' masing-masing, lagi teruk isu ini jadinya.. 

Sumber www.siakapkeli.com
3
Share this article :

Tiada ulasan:

Blogger Widget Get This Widget

comment pembaca

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Cananglahnie - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website
Proudly powered by Blogger