Home » » Obama Perintahkan Tentera AS Serang Khilafah Islamiyah

Obama Perintahkan Tentera AS Serang Khilafah Islamiyah

Written By canang on Isnin, 1 September 2014 | 9/01/2014 08:00:00 PG

Obama Perintahkan Tentera AS Serang Khilafah Islamiyah

[..hhaa..!! apa macam puak Sam Care Syria Kari Rebina..??? Lu org kata ISIS (Khilafah Islam) agen CIA, yahudi??? KeBANGANGan apa kalau agen CIA.. United Snakes nak serang kasi mati??? Kesian termakan tipu dek zionis iluminiti Dajjal.. Menyelasau n meroyan apa pulak puak2 manhaj merapu ni lepas ni..?..]

WASHINGTON, DC – Barack Obama mengingatkan, dirinya telah memberi kuasa kpd militeri AS untuk melancarkan serangan udara untuk mendukung pasukan militeri Syiah Irak dalam menghadapi Mujahidin Khilafah Islamiyah atau untuk melindungi para warga AS yang berada di Iraq. Menurut AFP, Jumaat (8/8/14).

Obama berdalih serangan AS adalah untuk mencegah Genosida, padahal rakyat awam tidak ada yang disakiti seorang pun oleh Khilafah Islamiyah. Namun, kekalahan tentara Iraq menjadi medan fitnah terhadap

Khilafah Islamiyah bahawa mereka akan membunuh warga awam. Pasukan Khilafah Islamiyah telah sampai pada kawasan Gunung Sinjar, Iraq utara. Banyak warga jadi pelarian akibat perang antara Mujahidin dengan tentera Iraq. Warga awsm lari bukan disebabkan kerana takut dengan Mujahidin Khilafah Islamiyah, tetapi mereka takut tentera Syiaj Iraq melakukan serangan membabi buta.

Target Mujahidin Khilafah Islamiyah sudah jelas iaitu tentera Syiah Iraq, bukan rakyat awam. Media sekular memutar-belitkan fakta kabur mereka komon warga awam takut dengan Mujahidin. Obama juga mendakwa bahawa mereka akan mencegah genosida yang konon dilakukan Khilafah Islamiyah terhadap rakyat Iraq. Ini adalah fitnah untuk menghancurkan eksistensi Khilafah Islamiyah.

“Kami merancang untuk tetap waspada dan mengambil tindakan jika mereka mengancam fasiliti-fasiliti kita di manapun di Iraq, termasuk konsulat di Arbil dan kedutaan di Baghdad,” tegas Obama.

[..hihiiii.. Meroyanlah ko setan Dajjal!!!..]

Sebelum itu di New York, PBB mendesak negara-negara dunia untuk mendukung pemerintah penjajah Syiah Iraq dan melakukan segala usaha untuk menghentikan ekspansi Khilafah Islamiyah. Namun alhamdulillah.. pada hakikatnya banyak warga muslim Iraq bergabung dengan Mujahidin Khilafah Islamiyah.

Pada bulan lalu, Khilafah Islamiyah telah melahirkan Mujahidin dari kalangan rakyat muslim awam Iraq (anggaran 500 orang tiap bulan). Para pemuda Muslim berbondong-bondong ikut serta latihan.

Perdana Menteri boneka Syiah Majusi Iran dan Nasara Rom Amerika, Nouri Al Maliki benar-benar sedang dalam situasi terdesak... Baghdad sudah dikepung oleh Mujahidin Khilafah Islamiyah. Ditambah lagi Mujahidin telah mengebom markas-markas militeri Iraq di beberapa wilayah di Baghdad. AllahuAkbarr!!!sumber
Share this article :

Tiada ulasan:

Blogger Widget Get This Widget
 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Cananglahnie - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website
Proudly powered by Blogger