Home » » Report Polis Jururawat Diperkosa Dalam Ambulans. Dua kali henjut dah muntah "air barli suam"

Report Polis Jururawat Diperkosa Dalam Ambulans. Dua kali henjut dah muntah "air barli suam"

Written By canang on Sabtu, 13 September 2014 | 9/13/2014 06:48:00 PTG

Kes pemandu ambulans rogol jururawat Hospital Mersing. Sumber DTR Crew:

Mersing Rpt: 4222/14. (Amaran: Bacaan Dewasa Sahaja)

Pada 04/09/14 jam lebih kurang 0045 hrs semasa pengadu bertolak dari Hospital Sultan Ismail dan berada dlm perjalanan pulang ke Hospital Mersing, pengadu duduk bahagian tempat duduk belakang dan seorang lagi pembantu bernama Hamizan duduk di tempat duduk hadapan bersama pemandu ambulans bernama Zailani.

Sampai sahaja di Hospital Mersing, Hamizan pun terus masuk ke dalam wad kecemasan manakala pengadu pula mengemaskan barang utk di bawa turun dari ambulans.

Sudah menjadi prosedur di mana pemandu ambulans akan meminta pengadu utk tandatangan buku penggunaan ambulans. Zailani menyuruh pengadu duduk di depan utk tandatangan buku penggunaan ambulans. Pengadu kata sekejap lagi kerana pengadu nak kemas brg lagi. Pengadu kemudian tandatangan dan mengemas semula brg tetapi Zailani suruh pengadu biarkan sahaja dan Zailani menawarkan utk menghantar pengadu ke wad 4. Pengadu tolak pelawaan Zailani dan meneruskan mengemas barang. Kerana terlalu penat,pengadu terlelap dalam ambulans dan apabila terjaga pengadu dapati ambulans telah berada di belakang asrama hospital.

Pengadu cuba buka pintu ambulans tetapi pintu dlm keadaan berkunci. Keadaan yg gelap menyukarkan pengadu mencari sesuatu utk membuka pintu ambulans. Tanpa pengadu sedari Zailani telah berada di belakang pengadu dan Zailani terus memeIuk pengadu dan menc#um mulut pengadu.

Zailani terus baringkan pengadu dan menyelak baju pengadu dan mengh#sap buah d#da pengadu. Zailani cuba membuka seluar pengadu dan berlaku pergelutan dan akhirnya Zailani berjaya membuka seluar pengadu dan menj#lat kemaIuan pengadu.

Zailani kemudian membuka seluar dan memasukkan kemaIuannya ke dalam kemaIuan pengadu. Lebih kurang 2 kali Zailani hen.jut, Zailani memanc#tkan air man# di atas perut pengadu.

Butir-butir rampasan:

1. Barang: 1 helai Seluar panjang kerja warna coklat.
Tempat dijumpai: dalam bilik rumah No. 18 Berek Hospital Mersing.

2. Barang: 1 helai seluar dalam warna maroon jenama Alain Delon.

3. Barang: 1 helai jaket warna hitam tertera nama "Zailani"
Tempat dijumpai: dlm bilik pemandu ambulans Hospital Mersing.

4. Barang: 1 helai baju t-shirt berwarna kuning.
Tempat dijumpai: dlm bilik pemandu Hospital Mersing.

Sumber
Share this article :

Tiada ulasan:

Blogger Widget Get This Widget
 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Cananglahnie - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website
Proudly powered by Blogger