Rabu, 10 September 2014

TERKINI: Kesemua penumpang dan anak-anak kapal MH 370 disahkan berada di Tel Aviv

TERKINI: Kesemua penumpang dan anak-anak kapal MH 370 disahkan berada di Tel Aviv sebuah negara haram dunia iaitu ISRAEL LAKNATULLAH !!!
Sekali lagi Edward Snowden melaporkan bahawa seorang ajen perisikan CIA yang telah pun berpaling tadah dan membocorkan maklumat kedudukan terkini penumpang dan pesawat MH 370 yang pasti menggegarkan dunia.
 Pada 26/08/2014, Genjatan senjata di GAZA dikuatkuasakan sepenuhnya antara Palestin dan ISRAEL Laknatullah !!! Di dalam laporan terbaru Edward Snowden melaporkan susulan banyak lapangan terbang di ISRAEL diserang dgn roket-roket Hamas maka ISRAEL terpaksa menyerah kalah lebih awal lagi dan peperangan harus diberhentikan secepat yang mungkin bagi memberi laluan kepada kapal terbang di luar sana untuk masuk ke dlm negara Israel juga susulan kejayaan demi kejayaan yang telah dibuat oleh tentera Hamas melalui sayap kanan utamanya iaitu Briged Al Qassam. Ini kerana Amerika mendapat tahu bahawa agen perisikan Rusia dan China sudah pun sampai ke negara Uzbekistan, Kazakhtan, Afghanistan, India dan Pakistan bagi menjejaki kesemua penumpang dan anak-anak kapal MH 370 yang dikatakan telah disembunyikan di situ. Bagi mengelakkan maklumat sulit bocor Amerika dan Yahudi dikatakan sempat menerbangkan kesemua penumpang dan anak-anak kapal MH 370 ke Tel Aviv pada 27/08/2014. Maklumat ini telah pun disahkan dan dibocorkan sendiri oleh seorang lagi ajen risikan CIA yang namanya dirahsiakan atas sebab-sebab keselamatan dan akan didedahkan oleh Edward Snowden nanti.
Ikuti laporan EKSKLUSIF di bawah ini yang dilaporkan oleh Sharifah Sofia Syed Rashid :-

2 ulasan:

  1. Alhamdulillah andainya mereka masih hidup, semuga Allah SWT kembalikan mereka kebumi Malaysia dgn selamat suatu hari nanti... InshaAllah... AAMIIN

    BalasPadam

segala komen akan diterbitkan,pihak pengurusn tidak akan bertanggungjawab atas ulasan yang menyalahi udang-undang penerbitan.