Home » » Zalimnya LGE bagi duit raya kat Guru Agama seluruh Penang..

Zalimnya LGE bagi duit raya kat Guru Agama seluruh Penang..

Written By canang on Rabu, 24 Jun 2015 | 6/24/2015 06:05:00 PG

Zalimnya LGE bagi duit raya kat Guru Agama seluruh Penang...

Lebai lebai sekalian ini patut korang meroyankan, DAP jahatkan bagi duit pada Guru guru agama..

Ish3 Hj Hadi dan Najib takda bagi duit raya pong lg terutama Guru Agama Islam!
Share this article :

4 ulasan:

Si Delima Merah berkata...

Walaupun sebahagian besar ahli DAP KAFIR tapi mereka ada juga perasaan kat org Islam sedangkan ULAMA PAS = Menteri takdeperasaan sebegini. Main hayun bila cakap, tak jaga perasaan orang seagama dgn mereka. Errr lupa aku, KITA KAN DAH KUAT.

Ramboo III berkata...

Profesional dinaungi oleh ulamak..Jgn sombong..dap merosakkan pakatan dgn pts hbgn dgn presiden pas.

Wan Rosli berkata...

Adalah perkara baik apa yg dibuat oleh dap itu.. tapi ini bukannya lesen utk membolehkan DAP menarik hidung PAS ke sana dan ke mari.. kalau hidung PASMA sy x pasti lah pulak..

MakoFSA berkata...

aduh DAP ni betul2 anti islam lah.

ada ke takat bagi duit raya je... satu penghinaan ni

sepatutnya setiap guru agama diberi ferrari mcm UAI
barulah ikhlas.

tgk kat tganu masa hj hadi jd MB, semua guru agama dapat mengajar dgn ikhlas mencari keredhaan Allah disana.



Blogger Widget Get This Widget

comment pembaca

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Cananglahnie - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website
Proudly powered by Blogger