Home » » SIAPA YANG BERMAIN API ???

SIAPA YANG BERMAIN API ???

Written By canang on Rabu, 9 September 2015 | 9/09/2015 06:20:00 PTG

SIAPA YG BERMAIN API SEKARANG???
Najib/Rosmah atau Mantan Timbalan Pengarah Cawangan Khas PDRM???
.........................................
“Selama ini dia banyak menyusahkan pegawai saya. Suka membazir waktu 'bershopping' sakan. Berjam-jam lamanya pegawai polis kena iring.
“Aktiviti dia (Rosmah) itu memaksa kerajaan tanggung kos lebih untuk bayar elaun pegawai-pegawai untuk iring,” dakwanya.
“Saya tidak takut mati pun. Sudah saya buktikan waktu Ops Daulat (dalam kes pencerobohan Lahad Datu). Lagipun saya tidak percaya ilmu-ilmu ghaib, bomoh, hantu puaka. Kuasa Allah mengatasi segalanya.
“Kalau saya perlu pergi ke mahkamah, lagi bagus. Senang untuk saya dedahkan semuanya,”.
AYAT DIA YG AKHIR PALING MENGANCAM...
"Kalau sy perlu ke mahkamah, lagi bagus.Senang utk saya dedahkan semuanya"
PERLU DI INGAT...
Setiap individu samada di peringkat PM, TPM, Menteri2 dan juga dari parti pembangkang, di pantau dan di ekori oleh Cawangan Khas PDRM...segala pergerakan mereka di rekodkan..
Rahsia2 mereka2 ini dlm poket SB jer.sumber
Share this article :

Tiada ulasan:

Blogger Widget Get This Widget
 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Cananglahnie - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website
Proudly powered by Blogger