Home » » DUNIA KINI PENGHUJUNG FASA 4

DUNIA KINI PENGHUJUNG FASA 4

Written By canang on Sabtu, 10 Oktober 2015 | 10/10/2015 08:04:00 PTG

DUNIA KINI PENGHUJUNG FASA 4
Hadis Nabi ada menyebut, Yahudi (zionis) akan bersembunyi di sebalik batu dan kayu dan hanya selamat di belakang pokok Yahudi iaitu pokok Gharqad, yang banyak ditanam di Israel sekarang ini.
Rasulullah SAW bersabda:

"Tidak akan berlaku kiamat sehinggalah seluruh umat Islam berperang dengan seluruh Yahudi. Umat Islam akan membunuh mereka sehinggakan apabila mereka bersembunyi di sebalik batu dan pokok, tiba-tiba pokok-pokok dan batu-batu itu bersuara menjerit memanggil umat Islam agar datanglah kamu ke sini dan bunuhlah orang-orang Yahudi itu, kecuali pokok 'Gharqad', kerana ia adalah pokok Yahudi ". (Hadith Sahih riwayat Al-Bukhari dan Muslim)
(Gambar) PM Israel, Benjamin Netanyahu dan kaum yahudi Israel sedang giat menanam pokok Gharqad utk menjadi tempat bersembunyi mereka ketika perang Armageddon dgn umat Islam ....kedatangan tentera Russia, China ke Syam sekarang adalah petanda jelas bahawa Perang Armageddon kian hampir. Menjelang tahun-tahun mendatang merupakan tahun2 kritikal bagi umat manusia seluruhnya.

Sama2 kita persiapkan diri.. mulai hari ini jgn taksub parti politik dan ketuanan Melayu..
Ingat! Sebelum Dajjal dibunuh oleh Nabi Isa AS, kita akan diuji dgn ujian yg maha dasyat, seperti yg sedang berlaku negara2 Timur Tengah hari ini.. Umat Islam dibunuh setiap hari dgn kejam!
Kini Mason sedang aimed Malaysia & Indonesia kerana ini negara terakhir mereka dlm pencarian Imam Mahdi..
Share this article :

Tiada ulasan:

Blogger Widget Get This Widget
 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Cananglahnie - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website
Proudly powered by Blogger