Home » » Lebih ramai Ketua UMNO cawangan akan dikenakan tindakan

Lebih ramai Ketua UMNO cawangan akan dikenakan tindakan

Written By canang on Selasa, 1 Disember 2015 | 12/01/2015 08:29:00 PG

KUALA LUMPUR: Lebih ramai Ketua UMNO cawangan akan dikenakan tindakan disiplin kerana mendesak Presiden parti, Datuk Seri Najib Tun Razak berundur.
Setiausaha Agung UMNO, Datuk Seri Tengku Adnan Tengku Mansor berkata, mendesak Najib berundur bukan sahaja melanggar disiplin malah boleh menghancurkan negara dan parti.
“Ramai lagi yang akan di bawa ke Jawatankuasa Disiplin… ketua cawangan ini semua tak ada disiplin.
“Saya perlu orang yang berdisiplin dalam parti,” katanya dalam satu sidang media selepas merasmikan Majlis Konvensyen Kebangsaan Kesejahteraan Sosial Komuniti Bandar: Ke Arah Pengukuhan Agenda Berpaksikan Rakyat di Hotel Istana pada Isnin.
Tengku Adnan atau Ku Nan berkata, anggaran sembilan ketua cawangan akan dikenakan tindakan tidak tepat kerana bilangannya lebih ramai.
“Lebih baik tak ramai ahli tetapi komited daripada ramai ahli yang beragenda menghancurkan negara dan juga menghancurkan parti,” katanya.
Sebelum ini Ketua Cawangan UMNO Teluk Kemang berkata pihaknya akan dihadapkan ke Jawatankuasa Disiplin parti ekoran desakan secara terbuka supaya Najib berundur.
Ketua Cawangan Taman TKK Teluk Kemang, Kamarul Azman Habibur Rahman pula berkata, kepimpinan UMNO terpaksa mengambil tindakan itu kerana tercabar dengan desakan supaya Najib berundur.
Share this article :

Tiada ulasan:

Blogger Widget Get This Widget
 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Cananglahnie - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website
Proudly powered by Blogger