Home » » Bayi Ditikam Sebelum Ditanam Ibunya Hidup Hidup

Bayi Ditikam Sebelum Ditanam Ibunya Hidup Hidup

Written By canang on Ahad, 28 Februari 2016 | 2/28/2016 01:45:00 PTG

Bayi Ditikam Sebelum Ditanam Ibunya Hidup Hidup|Seorang bayi di temui oleh orang awam yang berkebetulan lalu di kawasan di mana seorang bayi di tanam hidup hidup oleh ibu kandungnya sendiri selasa lalu.
Menurut individu yang menemui bayi itu,dalam kejadian pukul 5 petang dia terdengar bunyi pergerakan berhampiran dan menyangka ia adalah bunyi pergerakan ular ataupun cicak.
Karena rasa ingin tahu setelah diperiksa alangkah terkejutnya dia setelah menemui sekujur tubuh bayi malang yang masih bertai pusat di tanam dibawah sebuah pokok.
Di fahamkan bayi malang tersebut di dera sebelum di tanam hidup hidup oleh ibunya sendiri sedalam 20 sentimeter,menjadikan bayi ini masih ada ruang untuk bernafas seketika sebelum di selamatkan oleh penduduk tempatan berkenan.
hido
Keadaan bayi terdapat beberapa tikaman di bagian badan dipercayai di tikam dengan benda tajam,bagaimanapun menurut sumber bayi malang ini selamat karena luka itu tidak daam.
Orang awam yang segera membawa bayi berkenan kehospital waeng yai thailand untuk mendapat rawatan segera.
Pihak hospital mempercayai dan memaklumkan kepada pihak polis bahwa berkemungkinan mangsa di dera sebeum di tanam hidup hidup.dan kami telah merawatnya dan kini keadaan mangsa telah stabil katanya.
Siasatan awal yang dilakukan,pihak polis mendapati kesan tayar motorsikal dan kesan dara serta secebis pakaian yang dipercayai milik suspek.

kot
Share this article :

Tiada ulasan:

Blogger Widget Get This Widget

comment pembaca

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Cananglahnie - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website
Proudly powered by Blogger