Home » » Rumah anak Rosmah, Riza Aziz RM58 juta di Beverly Hills Meletop!

Rumah anak Rosmah, Riza Aziz RM58 juta di Beverly Hills Meletop!

Written By canang on Selasa, 26 Julai 2016 | 7/26/2016 12:06:00 PG

Amerika Beverly Hills: Riza Shahriz Abdul Aziz, anak kepada isteri perdana menteri Rosmah Mansor, didakwa memiliki sebuah lagi harta tanah mewah. Gambar hiasan kolam renang yang dikaitkan dengan renovasi banglow yg sedang aktif dilakukan menurut Sarawak Report yg sebelum ini mendedahkan pembelian kondo mewah Riza anak Rosmah Mansor di New York dan juga filem The Wolf of Wall Street yg didakwa berunsur lucah [klik baca].
Sarawak Report mendakwa, rumah agam 11,500 kaki persegi di West Hollywood dijual padanya dengan harga AS$17.5 juta ((RM58.21 juta) pada September 2010 lapor Malaysikini sumber Sarawak Report
Laman pembocor maklumat itu melaporkan, pihaknya sudah melawat tapak rumah Riza Aziz itu dan mendapati kediaman asal diruntuhkan dan dibina baru, lengkap dengan kolam renang “sangat luas” di laman depan.
“Orang dalaman yang dipercayai mengesahkan bahawa pembinaan semula itu melibatkan kos lebih beberapa juta lebih daripada harga asal yang diminta, menjadikan kos harta tanah itu menghampiri harga harta tanah Riza sebelum ini AS$33.5 yang kami dedahkan dibeli di New York pada 2012.”
Laporan itu menyebut ia didaftarkan atas nama syarikat 912 North Hillcrest Road (BH) LLC di Delaware.

Share this article :

Tiada ulasan:

Blogger Widget Get This Widget
 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Cananglahnie - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website
Proudly powered by Blogger