Home » » JDT cipta sejarah miliki pesawat sendiri

JDT cipta sejarah miliki pesawat sendiri

Written By canang on Rabu, 3 Ogos 2016 | 8/03/2016 05:19:00 PTG


SULTAN Johor, Sultan Ibrahim Iskandar berkenan mengurniakan kapal terbang Gulfstream 550 kepada kelab bola sepak Johor Darul Ta'zim (JDT).

 Sultan Johor, Sultan Ibrahim Iskandar berkenan mengurniakan kapal terbang Gulfstream 550 kepada kelab bola sepak Johor Darul Ta'zim (JDT).

Kenyataan yang dimuat naik dalam laman Facebook rasmi, Johor Southern Tigers hari ini, menyebut JDT dijangka menerima kapal terbang berkenaan pada pertengahan 2017.

"Kelab bola sepak JDT menerima satu lagi berita gembira apabila Sultan Ibrahim berkenan mengurniakan kapal terbang untuk kegunaan pegawai dan pemain.

Kapal terbang ini akan siap dan diserahkan kepada JDT pada pertengahan tahun depan," kata kenyataan itu. Menurut kenyataan itu lagi, JDT juga melakar sejarah tersendiri apabila muncul sebagai kelab pertama di negara ini mempunyai kemudahan pengangkutan udara sendiri.
Share this article :

1 ulasan:

Unknown berkata...

Syabas kelab bola sepak JDT, kami Rakyat Johor sangat berbangga di pengurniaan kapal Terbang Gulfstream 550 Untuk ke gunakan Pegawai dan Pemain bola sepak JDT olih DYMM Sultan Ibrahin Ibni Al Marhum Sultan Iskandar, Sultan bagi semua Jajahan Negeri Johor Darul Takzim,. ..Teruskan Penguasan. Mu JDT,...

Blogger Widget Get This Widget
 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Cananglahnie - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website
Proudly powered by Blogger