Home » » Jika Saya Tekan Butang Kunci, Hancur Semua, Kata Anina

Jika Saya Tekan Butang Kunci, Hancur Semua, Kata Anina

Written By canang on Sabtu, 31 Disember 2016 | 12/31/2016 08:30:00 PG

AIDCNews -28/12/16 – Ahli Majlis Pimpinan Tertinggi Parti Pribumi Bersatu Malaysia (PPBM) Anina Saadudin memberi amaran agar tidak terlalu ghairah mempermainkan dirinya kerana beliau juga mempunyai rahsia dalaman yang tidak didedahkan kepada umum.
“Kepada mereka yang begitu ghairah bermain dengan kehidupan seorang ibu kepada 3 srikandi hidup saya ini, saya ingin berpesan.
“Kuncinya ada pada saya. Anda perlu tahu bahawa sekiranya saya TEKAN butang kunci ini, ledakannya akan menghancurkan semua.
“Jangan sampai saya fikir anda di atas sana lebih teruk dari apa yang ada di sebelah sinun,”katanya dalam Facebook hari ini.lagi baca disini
Share this article :

Tiada ulasan:

Blogger Widget Get This Widget
 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Cananglahnie - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website
Proudly powered by Blogger