Home » » Azarul dijaga ramai lelaki berjubah putih dan ditawarkan berkahwin dengan puteri cantik

Azarul dijaga ramai lelaki berjubah putih dan ditawarkan berkahwin dengan puteri cantik

Written By canang on Isnin, 30 Januari 2017 | 1/30/2017 08:54:00 PTG

 Azarul hilang pada 22 Januari 2017 dan dijumpai pada 28 Januari 2017.... Sekilas apa yang dilalui oleh adik Azarul sepanjang dia tersesat ke alam lain...

"semasa disana dia dijaga oleh ramai org lelaki yg pakai jubah putih.. dia cuma nampak ada 2 org perempuan.. mcm bidadari katanya.. cantik tak tau nk digambarkan mcm mana.. 

perempuan tu ajak dia kawin.. dia tak nak.. banyak syarat dia.. antara syaratnya.. dia tidak boleh balik jumpa mak ayah.. kalu langgar syarat.. dia akan jadi gila, dan perempuan tu akan jadi cacat.. bermula pada hari ketiga dia disana perempuan tu ajak kawin, dia tolak.. 

sampai hari ke 7 pun dia tolak jugak.. disebabkan itu dia dilepaskan... menurutnya, kalau dia tak balik jugak pada hari ke 7.. maknanya dia kawin dengan perempuan itu.. disana dia solat mcm biasa.. disana hanya boleh buang air kecil je.. buang air besar tak boleh.. disana mereka hanya beribadat sahaja.. 
 
menurutnya lagi, masa hari kejadian petang dia hilang tu. masa dia nk naik.. dia nampak sorang budak.. budak tu ajak ikut dia.. jalan tu ada 2.. kiri/kanan.. dia pilih kiri.. itu punca dia sesat.. disana dia duduk dalam gua & tido atas batu.."

ni lah antara yg diceritakan kepada En Roslie sewaktu bersama duduk di dalam wad Hospital Kajang malam tadi.

"Sesungguhnya hanya Allah yang maha mengetahui...

#allahuakbar
Sekian, dari saya YusReen Eryn .. diharap informasi ini dapat merungkai segala pertanyaan semua keatas kejadian ini. Maaf dari saya andai ada kekurangan dlm menyalurkan informasi.

Doakan agar adik Azarul sembuh sepenuhnya seperti sediakala.

Terima Kasih 


sumber : rakan fb

Share this article :

Tiada ulasan:

Blogger Widget Get This Widget

comment pembaca

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Cananglahnie - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website
Proudly powered by Blogger