Home » » Pasangan berlakon suami isteri dicekup

Pasangan berlakon suami isteri dicekup

Written By canang on Rabu, 14 Julai 2010 | 7/14/2010 11:00:00 PG

GEORGETOWN: Rahsia di sebalik lakonan sepasang kekasih yang kononnya hidup sebagai pasangan suami isteri yang sah di sisi agama dan masyarakat akhirnya terbongkar apabila mereka ditahan selepas disyaki berkhalwat dalam satu pemeriksaan di sebuah rumah di Alma, Bukit Mertajam, Seberang Prai Tengah (SPT) di sini, awal pagi Sabtu lalu.
Pasangan berusia 30-an itu cukup licik menyembunyikan status mereka apabila dipercayai tinggal bersekedudukan secara rahsia tanpa diketahui umum. Ketua Unit Operasi Jabatan Hal Ehwal Agama Islam Pulau Pinang (JHEAIPP), Khairul Azman Azizan, berkata pemeriksaan dilakukan kira-kira jam 1.30 pagi Sabtu lalu membabitkan sepasukan pegawai masjid dibantu pegawai penguat kuasa JHEAIPP hasil aduan awam.

Beliau berkata, dalam pemeriksaan di sebuah rumah teres satu tingkat itu, seorang lelaki yang hanya berseluar pendek tanpa baju membuka pintu.

Katanya, ketika diperiksa, pasangannya bersembunyi di bilik belakang dengan berpakaian lengkap kerana bimbang dicekup pegawai penguat kuasa agama.

Khairul Azman berkata, siasatan mendapati, kedua-duanya bukan suami isteri yang sah selepas gagal mengemukakan dokumen pernikahan dan mengaku belum berkahwin.
Share this article :

Tiada ulasan:

Blogger Widget Get This Widget
 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Cananglahnie - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website
Proudly powered by Blogger