Home » » Penjaga Surau Umpan telekung sebelum cabul

Penjaga Surau Umpan telekung sebelum cabul

Written By canang on Sabtu, 11 September 2010 | 9/11/2010 12:05:00 PG

AMPANG: Gelaran dajal layak diberikan buat seorang lelaki apabila sanggup mengumpan membelikan baju dan kain telekung untuk seorang kanak-kanak sebelum membawa mangsa ke sebuah hotel untuk dicabul, Sabtu lalu.
Lebih menjijikkan apabila lelaki itu yang juga penjaga surau sanggup mengambil kesempatan ke atas kanak-kanak yang hanya berusia sembilan tahun itu.

Difahamkan, kejadian hanya disedari ibu mangsa beberapa hari kemudian apabila kanak-kanak berkenaan mengadu sakit di bahagian kemaluan sebelum menceritakan apa yang berlaku.

Mangsa pada mulanya dikatakan berkunjung ke surau itu untuk berbuka puasa bersama jemaah dan ahli surau lain, namun kemudian dibawa seorang penjaga surau menaiki motosikal kira-kira jam 8 malam.

Menurut sumber polis, penjaga surau berusia lingkungan 50-an itu bijak memujuk mangsa dengan memberitahu yang dia mahu membawa kanak-kanak itu ke sebuah pasar raya.

“Lelaki itu kemudian membawa mangsa ke pasar raya seperti dijanjikan dan ini cuba mengumpan pula kanak-kanak itu dengan membelikannya baju, kain telekung serta ayam goreng. “Bagaimanapun, selepas membeli semua barang berkenaan, lelaki itu tidak menghantar mangsa ke surau atau pulang, sebaliknya melencong dan membawanya ke sebuah hotel murah,” katanya.

Sumber itu berkata, mangsa yang langsung tidak mengerti apa-apa dan tidak mengetahui niat buruk lelaki berkenaan yang sebaya dengan bapanya hanya mengikut segala apa yang disuruh.

Katanya, sejurus tiba di hotel itu, kanak-kanak itu diarahkan berbogel sebelum lelaki itu juga menanggalkan bajunya dan membawa mangsa ke bilik air.

“Mangsa kemudian bersama lelaki itu mandi dalam keadaan berbogel dan ketika itu kanak-kanak terbabit mendakwa lelaki berkenaan cuba memegang kemaluannya.

“Bagaimanapun, kanak-kanak itu enggan menceritakan lanjut perbuatan lelaki berkenaan kepada ibunya dan dia hanya mendakwa mengalami kesakitan di kemaluan.

“Polis masih menunggu laporan daripada hospital untuk memastikan sama ada mangsa turut dirogol,” katanya.

Difahamkan, lelaki itu melarikan diri sejurus mengetahui ibu mangsa membuat laporan polis.

Sementara itu, Ketua Polis Ampang Jaya, Asisten Komisioner Abd Jalil Hassan ketika dihubungi mengesahkan menerima laporan yang dibuat ibu mangsa.

“Polis juga sedang mengesan seorang lelaki yang juga penjaga surau berusia lingkungan 50-an itu bagi membantu siasatan,” katanya. Difahamkan, lelaki itu melarikan diri sejurus mengetahui ibu mangsa membuat laporan polis.

Sementara itu, Ketua Polis Ampang Jaya, Asisten Komisioner Abd Jalil Hassan ketika dihubungi mengesahkan menerima laporan yang dibuat ibu mangsa.
Share this article :

Tiada ulasan:

Blogger Widget Get This Widget
 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Cananglahnie - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website
Proudly powered by Blogger