Home » » BERSIH 3.0 NEWS PANAS!!!!(UPDATE}GAMBAR-GAMBAR TERKINI SEKITAR DATARAN PENJAJAH

BERSIH 3.0 NEWS PANAS!!!!(UPDATE}GAMBAR-GAMBAR TERKINI SEKITAR DATARAN PENJAJAH

Written By canang on Sabtu, 28 April 2012 | 4/28/2012 07:45:00 PG

BERSIH 3.0 SUDAH BERMULA...........
Antara yg sempat di rakam di Dataran Merdeka, Jam 12.40am, 28 April 2012, Sabtu .....suasana yg begitu penuh semangat peserta BERSIH 3.0 walaupun dihalang dgn kawalan FRU/DBKL serta dipagari kawat berduri disekeliling Dataran Merdeka....LAWAN TETAP LAWAN!
Lebih kurang sudah melebehi 10 ribu orang berhimpun di sini! Syabas!
Jelas terbukti ! Himpunan BERSIH 428 pasti dapat memecahkan tembok perkauman yg dibina oleh Umno Barisan Nasional sejak Dulu,Kini dan selamanya !
Di Melewar shj lebih 10 ribu!! Ini baru di luar, tunggu gambar di dlm dewan pula!! #BERSIH #BERSIH3
Meriah yang teramat dataran skang.datatn merdeka sudah ditawan anak muda. Debaran bn kiang terserlah.video bakal menyusur
Momentum bertambah di Dataran Merdeka
Jam 12.15 am, saya di Jalan Tun Perak, dari Pudu Sentral ke Dataran Merdeka. Ada 2, 3 kumpulan kecil rakan-rakan Cina berarak di tepi jalan, disambut sorakan dan bunyi hon kereta. Meriah sekali. Jalan sesak, tak bergerak, tapi seronok. :) #bersih Suka · · Kongsi · beberapa saat lalu ·
jam 11.30mlm, tak siapa sangka rakyat dtg mcm semut semakin ramai sedangkan p'himpunan mula esok jam 2ptg.
b
Share this article :

15 ulasan:

Amuraria berkata...

BRAVO BRAVO PESERTA BERSIH 3.0 !

Usop Sontorian berkata...

Kata nak duduk dan bantah, ni apahal yang dok buat kecoh pulak ni. Tulah Wak dah agak, kalau keling yang anjurkan makanya janji yang dilafazkan pon jadi kelinglah jugak. Bila kerajaan ambil tindakan kamu salahkan dia, tapi nilai sendirilah janji kamu tu. Wak bukan apa kesian sbb polis dah cakap, 2 tahun penjara dalam tangan.

Tanpa Nama berkata...

salam semua,

Saya seram bulu roma tengok gambar2 rakyat menyokong bersih.

Saya sekarang di Saudi. Saya kerja esok.
Kalau saya ada di Makkah ke Madinah, saya pun akan turut serta.

AlllahuAkbar!!! 3X

Saya doakan semoga semuanya selamat.

AsyokKumar berkata...

bodoh punya USOP!
nak duduk macam mana, DBKL tidak benarkan duduk, jadi kami berdiri, esok bila tak tahan berdiri kami berjalan, bila kami dikejar kami pun berlari, ....
yang penting tiada lagi suku sakat perembat harta rakyat bermaharaja lela diMalaysia.

Tanpa Nama berkata...

Btul lah kau ni bodoh,sama mcm pamimpin cow yg bodoh..kan dbkl x bnrkn duduk!!! Tpaksa bdirilah diaorang..cow duduk diam2 kat rumah..tunggu dperbodohkn smpai mati..

Tanpa Nama berkata...

usop ni indon yg dpt ic biru projek so kena la nyalak tuk tn nya..tak blik indon merempat kang..

Tanpa Nama berkata...

usop memang dah lama bodoh...malangnya sampai kini masih tetap diperbodohkan lagi ngn kerajaan UBN...kami dah berubah wahai usop....

Tanpa Nama berkata...

berhimpun cara aman dan tak perlu berbalas dan berbahas dgn bahasa yang tak sedap didengar.maamana kita nak mengajar anak2 kita kalau orang dewasa sentiasa menggunakan kata2 bodoh dan sbgnya.tak bolehkah perjuangan politik tidak menggunakan bahasa yang sedemikian.

Tanpa Nama berkata...

BERSIH-3

Rakyat mahukan amal makruf dan menentang kemungkaran..

Kemanfaatan yang di tuntut bukan sahaja utk diri kita malah utk generasi kita akan datang.

Ayuh....
Masuklah kita ke dalam golongan yang mahukan keadilan dgn menentang kemungkaran.

Tanpa Nama berkata...

kah..kah..kah..Usop Sontorian BODO..Usop Sontorian BODO...

Tanpa Nama berkata...

Ucop Sontotrian tu mamat indon yg baru dapat IC yg ada tarikh luput...kena lah salak lebih sikit... Nanti boleh dpt IC permanent!!!Bodo mcm lemboo punya orang!!!

Tanpa Nama berkata...

Haha..melayu mudah lupa...Kalau sudah perang kerja pun susah...ape pun susah...itu kalu baru ingat la...

Tanpa Nama berkata...

Betul2.....

Tanpa Nama berkata...

Klu usop tu bodoh, lu org ni pun bangang. Manusia tak puas dgn apa yg ada. Bg aku serupa je..... janji politik tak sama dgn janji Allah. Huhuuuu

Tanpa Nama berkata...

Tak payahlah ckp mcm2 broo, duit masjid pun org kebas. Yg penting jati diri sendiri. Itu urusan kita dgn Allah dan kita pun tak pasti dibelah mana.

Blogger Widget Get This Widget

comment pembaca

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Cananglahnie - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website
Proudly powered by Blogger