Home » » Mengimbas Ceramah Umno yang dihadiri oleh penyanyi terkenal dan penjual gelang ajaib tersohor, Dato' AC Mizal mendapat sambutan HANYIR LENDIR!!!!

Mengimbas Ceramah Umno yang dihadiri oleh penyanyi terkenal dan penjual gelang ajaib tersohor, Dato' AC Mizal mendapat sambutan HANYIR LENDIR!!!!

Written By canang on Ahad, 5 Ogos 2012 | 8/05/2012 05:45:00 PG


Ceramah Umno yang dihadiri oleh penyanyi terkenal dan penjual gelang ajaib tersohor, Dato' AC Mizal mendapat sambutan HANYIR LENDIR!!!!Tak sampai 75 orang tidak termasuk kerusi-kerusi telah menyemarakkan program/ceramah tersebut. Sebelum itu makcik-makcik yang diangkut menaiki bas dari pelusuk mana yang tidak diketahui telah dijamu dengan kueh tiaw goreng panas.....
.Program/ceramah itu dibuat secara minit- minit terakhir dalam keadaan tergesa-gesa dan gelojoh sakan bagi tujuan bagi menganggu ceramah PAS yang dihadiri oleh penyanyi Dayang Ku Intan dan Mantan Pengarah Pelajaran Negeri Perak, Dato' Adnan Ibrahim di Ara Payong, Batu Gajah, Perak semalam.
Alangkah hebatnya program ini.. Sudah semestinya AC Mizal gembira dan tersenyum lebar terutamahnya Exco kanan Negeri Perak Kak Midah, melihat kehadiran di luar jangkaan ini.

Berhati-hati dijalan raya sempena menyambut Hari Raya yg mulia
Share this article :

Tiada ulasan:

Blogger Widget Get This Widget
 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Cananglahnie - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website
Proudly powered by Blogger