Home » » Bapak Mertua Ajak Buat Seks Dengan Menantu

Bapak Mertua Ajak Buat Seks Dengan Menantu

Written By canang on Selasa, 25 September 2012 | 9/25/2012 08:10:00 PTG

Kejadian ni berlaku di Kampung Raja, saya pun kurang pasti di mana terletaknya Kampung Raja ni, berdasarkan maklumat dari blog-blog lain, mungkin ianya berdekatan dengan Jertih, Terengganu.

Bila saya membaca berita ni saya terfikir tentang kejahilan masyarakat. Bermula daripada menantu yang berusia lingkungan 15 tahun itu yang diajak untuk melakukan seks dengan bapa mertuanya sendiri.

dan bapa mertua yang jahil bernafsu binatang ditambah dengan anak lelaki yang sememangnya sudah hilang pertimbangan.

Si menantu yang sebelum ini sudah terlanjur dengan anak lelaki bapa mertuanya sememangnya bernasib malang, namun beliau masih terselamat kerana bapa mertuanya belum sempat melakukan apa-apa.

Isunya disini adalah umurnya baru sahaja menjangkau 15 tahun dan sudah terlanjur. Saya pernah mengeluarkan artikel sebelum ini tentang isu-isu yang sama berkenaan remaja belasan tahun kita yang sudah terlanjur.

Isu bapa mertua yang mengajak seks dengan beliau itu adalah isu lain. Si bapa mertua yang jahil ini sememangnya sudah menganggap menantunya seperti perempuan sundal yang boleh digilir-gilirkan sementelah lagi anak lelakinya yang mempunyai masalah tertentu.

Allahurabbi. Bagaimanakah masa depan Malaysia nanti. Kalau begini akhlak muda mudi kita. Ditambah dengan sang tua yang jahil bernafsu binatang.
Share this article :

Tiada ulasan:

Blogger Widget Get This Widget
 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Cananglahnie - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website
Proudly powered by Blogger