Home » » VIDEO DAN GAMBAR Tentera Amerika Laknatullah PERKOSA Dan MEROGOL Wanita IRAQ

VIDEO DAN GAMBAR Tentera Amerika Laknatullah PERKOSA Dan MEROGOL Wanita IRAQ

Written By canang on Rabu, 9 Januari 2013 | 1/09/2013 06:35:00 PTG

VIDEO DAN GAMBAR Tentera Amerika Laknatullah PERKOSA Dan MEROGOL Wanita IRAQ | Inilah perangai sebenar wajah tentera Amerika Laknatullah yang sering digembar-gemburkan kononnya sebagai sebuah pasukan tentera yang terbaik di dunia dan sering menjaga keamanan dunia sejagat.. Suatu sifat yang boleh dikatakan 'jauh panggang dari api' sebenarnya.. Amat memalukan bagi sebuah negara yang dikatakan maju dan bertamadun namun akhlak dan nilai moral para tenteranya hanya senipis kulit bawang.. Hanya pandai mengambil kesempatan terhadap mereka yang lemah.. Bangang, haram jadah... ! Korang yang tak sanggup tengok Abe sarankan jangan tengok video kat bawah ni...
Untuk pengetahuan korang, wanita-wanita Iraq yang kebanyakan menjadi mangsa rogolpuak tentera Amerika ini adalah para wanita yang berstatus ibu dan anak-anak kecil yang menjadi tahanan mereka.. Dah la tu, tanpa segan silu merogol mereka di hadapan tahanan lelaki yang lain pulak seolah-olah mereka ni tak ada maruah.. Gambar-gambar pemerkosaan wanita Iraq oleh tentera Amerika ni pernah menjadi kecaman antarabangsa suatu ketika dahulu, namun sayang nya, daripada ramai-ramai yang terlibat, hanya seorang sahaja yang berjaya ditangkap dan dijatuhkan hukuman.. Nanti Abe akan kupaskan tentang seekor Haram Jadahyang telah ditangkap tu...
baca lagi dan tangok gambar serta video kejam ni, Klik TAJUK ENTRI ni
Kalau korang nak tengok gambar, meh tengok kat bawah ni.. Tapi ni jelah gambar yang mampu Abe letak, yang lain tertalu zalim untuk Abe letak... :'(

Video kat bawah ni:
p/s: Maaf kalau gambar terlampau keterlaluan..Huhuhu..
Share this article :

Tiada ulasan:

Blogger Widget Get This Widget

comment pembaca

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Cananglahnie - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website
Proudly powered by Blogger