Home » » TERKINI !!!... Suasana, Di Lumut..Perak. Keadaan Sesak & Bertambah Sesak Menjelang Kehadiran DSAI ..

TERKINI !!!... Suasana, Di Lumut..Perak. Keadaan Sesak & Bertambah Sesak Menjelang Kehadiran DSAI ..

Written By canang on Ahad, 10 Mac 2013 | 3/10/2013 11:33:00 PTG


 Diberitakan Dari Sahabat Kita Yang Berada Di Lokasi Yang Mengatakan Bahawa Hampir 10 000 Rakyat Sitiawan, Manjung & Lumut Sudah Membanjiri Dataran Azmy Tom Yam, Teluk Muruh Ketika Ini Bagi Mendengar Ceramah DS Anwar Ibrahim Biarpun Ceramah DS Anwar Hanya Bermula Pada Pukul 11 Malam. Ketika Ini Bekas Jeneral Bersara Sedang Menyampaikan Ceramah. Sepanjang Jalan Ke Tapak Ceramah Penuh Dengan Kereta Dan Orang Ramai Terpaksa Berjalan Sehingga 3 Kilometer Ke Tempat Ceramah Akibat Tiada Tempat Letak Kereta Sehinggakan Jalan Menuju Ke Pintu Masuk Base TLDM Lumut Pun Penuh Dengan Deretan Kereta Yang Parking Di Bahu-Bahu Jalan... Juga Kelihatan Warga TLDM Mendengar Ceramah Malam ini Di Dalam Pagar Kawasan Mereka & Ada Yang Menyaksikan Dari Atas Blok Penginapan Mereka. Ini Kali Lah!!!... "TANYA SAMA ZAMBRY, APA SEBAB GOYANG... NANTI JAWAB ZAMBRY, PR NAK PERAK"

TERKINI Dari Dataran Azmy Tom Yam, Teluk Muruh, Lumut... Keadaan Sesak & Bertambah Sesak Menjelang Kehadiran DSAI Sebentar Lagi... Sekarang Ini Ucapan Bekas Jeneral Bersara Dari TUDM, Tentera Darat & TUDM. Untuk Makluman, Rumah Flat Yang Banyak2 Kat Dalam Gambar Nie Adalah Rumah Anggota TLDM. Satu Strategi Yang Baik Dari Penganjur Dalam Menyampaikan Maklumat Kepada Mereka... ::.kikiki.::



Sementara menunggu DS @anwaribrahim sampai ke lokasi prog Jelajah Merdeka Rakyat Perak, Brig. Jeneral (B) Dato' Najmi Ahmad sedang berucap di Lumut.



IKLAN


KOPI HERBA TERLARIS DIPASARAN MESTI MAU CUBA


Share this article :

Tiada ulasan:

Blogger Widget Get This Widget
 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Cananglahnie - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website
Proudly powered by Blogger