Home » » 5 Sebab kes liwat DSAI langsung tidak masuk akal..

5 Sebab kes liwat DSAI langsung tidak masuk akal..

Written By canang on Jumaat, 31 Oktober 2014 | 10/31/2014 03:39:00 PTG

5 Sebab kes liwat DSAI langsung tidak masuk akal..
Pertama,
Jika betul DSAI meliwat saiful, kenapa saiful tidak melawan.. saiful pada masa tu muda, gagah takkan senang2 nak bagi orang liwat.. si muda umur 20an diliwat si tua umur 60an takkan tak mampu nak lawan.. perempuan kena rogol pun reti nak lawan.. jika suka sama suka kenapa DSAI sorang saja kena dakwa.. kenapa saiful tak kena dakwa..
Kedua,
DSAI didakwa mengikut sekyen 377B Kanun keseksaan.. seksyen 377B dengan jelas menyebut "Sesiapa yang secara sukarela melakukan persetubuhan bertentangan dengan aturan tabii".. jadi jika mengikut seksyen ini saiful juga mesti didakwa kerana suka sama suka..SOP kes liwat atau rogol, mangsa akan dihantar ke hospital untuk pemeriksaan perubatan untuk mengesahkan adanya tusukan/penetration tetapi 4 doktor, 1 di pusrawi dan 3 di HKL membuat laporan TIADA kesan tusukan.. 1 doktor mungkin khilaf tapi kalau 4 tak mungkin khilaf..
Ketiga,
Bagaimana DNA air mani DSAI boleh ada dalam dubur saiful sedangkan tiada kesan tusukan dijumpai dekat punggung saiful.. adakah betul itu air mani DSAI atau DNA DSAI telah dipalsukan.. ingat lagi semasa DSAI kena tahan beberapa hari di penjara, di sana dia pun disediakan tuala, berus gigi.. jika berus gigi dan tuala dipalit pada kapas lalu kepada DNA tester itu sudah memadai untuk mendapatkan DNA DSAI..
Keempat,
Kenapa nak dekat2 prk kajang tiba2 DSAI disabit bersalah dalam kes liwat.. seolah2 tak nak bagi DSAI bertanding padahal DSAI telah diputuskan tidak bersalah..Kenapa mesti peguam negara yg menjadi pembela saiful dalam kes liwat.. inikan soal peribadi tiada kena mengena dengan hal negara.. mana saiful dapat duit untuk bayar peguam negara.. saiful kerja apa sebenarnya.. jadi boleh nampak kat situ permainan kerajaan zalim..
Kelima,
Saiful dakwa dia diliwat pada 26hb jun dan buat report polis pada 28hb jun.. dalam tempoh 2 hari itu ada lagi ke DNA air mani DSAI.. takkan si saiful langsung tak berak, tak solat, tak basuh dubur.. semata2 nak simpan bukti dalam dubur.. kenapa tak terus je report polis lepas dia kena liwat..
Langsung tak masuk akal! Hanya yg mempunyai akal yg waras saja dapat berfikir DSAI telah difitnah dan dizalimi.. semoga Allah menimpakan balasan ke atas orang yg menganiaya beliau dan orang yg menyokong beliau dipenjara.
Muka cam.. Ci...... i!!!!! Sakit ati plak aku tgk muka dia ni..
Share this article :

6 ulasan:

Taosuotaosuo suo berkata...

Gue diberitau DSAI ditahan dlm serbuan yg tergesagesa, bbrapa ketika sebelum waktu dittapkan untuk brjumpa dgn pihak Polis Dan langsung ditahan. Timbul syak bahawa Ini munkin untuk mengelak beliau mmbawa Kain tuala Dan berus Gigi sendiri, lantas kena pakai benda2 yg dibekal pihak yg berwenang. INI hanya syak aje, ALLAH S.W.T. maha tahu.

MakoFSA berkata...

berapa ribu pun kemusykilan terhadap kes anwar, jawapannya hanya satu :

IA ADALAH FITNAH LIWAT KONSPIRASI PUAK UMNO/APCO UNTUK MEMBUNUH POLITIK ANWAR YG BANYAK MENDEDAHKAN PENYELEWENGAN PEMERINTAH BN.

jgn cari sebab lain,takkan jumpa

MakoFSA berkata...

memang jelas sgt byk benda musykil dlm kes anwar.

yg mereka gagal ialah utk paksa anwar bg DNA. tu sebb mereka cuba dptkan DNA cara jahat.

puak2 bodoh umno kata kalau anwar tk salah napa takut bg DNA.

bukan pasal tk salah, pasal kita tk caya dah integriti penguatkuasa yg tunjuk pada politik

kampong lad berkata...

'jika suka sama suka kenapa DSAI sorang saja kena dakwa.. kenapa saiful tak kena dakwa..'

very interesting. sepatutnya dia juga didakwa kerana bersubahat barulah boleh dibuktikan berlakunya 'tikam belakang' tanpa ragu2. kenapa seksyen 377C (tanpa rela) tidak disabitkan dlm kes ni? screwed-up from the beginning?

Roslan Mohamad berkata...

Shafee berhujjah liwat tidak berlaku 30 minit sebenarnya ..ia termasuk SAIFUL MEMBERSIHKAN DIRINYA..selepas kejadian liwat?

Mansor bin Junus berkata...

Dari awal lagi saya sudah rasa cerita liwat saiful ini adalah gila dan tak masuk akal sama sekali. Macam dalam komen di atas, Saiful masih muda dan gagah, mana boleh DSAI yang sudah jadi warga emas dengan mudah boleh bantai Saiful secara paksa. Kalaulah Tuan2 Hakim sekelian terima hujah2 Pendakwa, sahlah yang mereka ini adalah juga spesies zombie yang diantara tugas2 mereka adalah jilat telur UMNO.

Blogger Widget Get This Widget

comment pembaca

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Cananglahnie - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website
Proudly powered by Blogger