Home » » PERHATIAN terutama kaum HAWA..Lihat Video INI....

PERHATIAN terutama kaum HAWA..Lihat Video INI....

Written By canang on Rabu, 31 Disember 2014 | 12/31/2014 08:31:00 PG

PERHATIAN terutama kaum HAWA.. Saya mohon dan merayu kepada anda semua tengok video ni sampai habis.. Saya merayu, saya mohon.

Kepada kaum adam, sila tag/share/download dan bagi kakak, adik, mak saudara, saudara2 perempuan, kawan-kawan perempuan anda, isteri anda dan semua kaum hawa yang anda kenali supaya mereka lihat video ini.. Saya mohon saya merayu..

Ya allah, ampunilah dosa-dosa ibu kami, isteri kami, kakak dan adik perempuan kami, anak saudara perempuan kami, sepupu perempuan kami dan kesemua kaum hawa.. Ampunilah dosa-dosa mereka yang lalu.. Jauhilah kami semua dari seksa api neraka mu ya Allah...


Share this article :

Tiada ulasan:

Blogger Widget Get This Widget
 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Cananglahnie - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website
Proudly powered by Blogger