Home » » Aishwarya Rai Cuba Bunuh Diri Kerana Cemburu

Aishwarya Rai Cuba Bunuh Diri Kerana Cemburu

Written By canang on Rabu, 7 Disember 2016 | 12/07/2016 08:01:00 PTG

 Aishwarya Rai Cuba Bunuh Diri Kerana Alami Konflik Dengan Suaminya, Abhishek Bachchan Disebabkan 4 Keping Gambar Panas!!
GAMBAR ] Aishwarya Rai Cuba Bunuh Diri Kerana Alami Konflik Dengan Suaminya, Abhishek Bachchan Disebabkan 4 Keping Gambar Panas!!

 
Aishwarya Rai Cuba Bunuh Diri Kerana Cemburu
Baru-baru ini peminat Bollywood dikejutkan dengan berita dimana Aishwarya Rai cuba membunuh diri. Pelakon cantik itu dikhabarkan cuba mengakhiri hidupnya kerana alami konflik dengan suaminya, Abhishek Bachchan.
Menurut laporan Bollywood Life, Ash dikatakan cuba bunuh diri dengan mengambil ubat penenang secara berlebihan selepas mengalami konflik berpanjangan dengan suaminya.
Konflik itu berlarutan selepas Abishek dikatakan tidak dapat menerima aksi panas Aishwarya bersama pelakon kacak Ranbir Kapoor menerusi filem “Ae Dil Hai Mushkil”.
Sumber turut mendakwa keluarga Amitabh Bachchan dikatakan berusaha untuk menutup berita tersebut. Mereka juga memanggil doktor dan paramedik di kediamannya dan meminta untuk menutup mulut.
Namun, media tempatan disana yakin bahawa ianya khabar angin semata-mata untuk mengeruhkan lagi hubungan mereka suami isteri.
 
Meskipun Amitabh Bachchan mengakui tidak suka dengan lakonan menantunya di dalam filem tersebut, ia bukan masalah besar baginya.
Namun sehingga kini, media tempatan masih tidak dapat menemubual atau bertemu dengan Aishwarya Rai sendiri.SUMBER
Share this article :

Tiada ulasan:

Blogger Widget Get This Widget
 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Cananglahnie - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website
Proudly powered by Blogger