Home » » Hina Umno, tunggulah balasan ALLAH

Hina Umno, tunggulah balasan ALLAH

Written By canang on Ahad, 4 Disember 2016 | 12/04/2016 12:01:00 PTG

Share this article :

5 ulasan:

Cik Minah berkata...

LEMBU betul si Shahrizat ni.

Orang bukan HINA umno, orang hina pemimpin umno,
macam engkaulah LEMBU.
Engkau ingat orang tak kenal SIAPA engkau, LEMBU.
Makan duit rakyat, kau tunggulah laknat ALLAH.
Hutang lembu 250 juta pun tak berbayar.
Ada hati nak cakap pasal BALASAN ALLAH.
Tak sedar, kaulah yang akan menerima BALASAN ITU.
Tunggu jelah.

arifin mohamad berkata...

dengar nak termuntah spesis dua alam

kurtrosaki ichikurt berkata...

Ckp pun mcm tak yakin... Bak kata kak jat kat mahkamah.. "saya tidak mengetahui perniagaan suami saya.."

Hakim pun ditipu.. Nak ckp apa lg

mazmad berkata...

Kalau dah lembu tu lembulah juga..
Spesis otak lembu.

otaiblues.blogspot berkata...

semua pun jin dan manusia,yg enkar perintah allah akan di hisab amalan nya.
diantara yg paling teliti di hisab adalah para pemerintah sesuatu kaum..

umno itu hanyalah satu nama ciptaan manusia.
manusia yg memegang jawatan termasuk yg jadi ahli la yg akan di hisab..
ngapa la bengap sangat ni...

Blogger Widget Get This Widget

comment pembaca

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Cananglahnie - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website
Proudly powered by Blogger