Home » » ADEGAN SEKS USTAZAH DI ASRAMA PEREMPUAN DAN PELAJAR SERTA TEMAN LELAKI TANAM BAYI DITAHAN..

ADEGAN SEKS USTAZAH DI ASRAMA PEREMPUAN DAN PELAJAR SERTA TEMAN LELAKI TANAM BAYI DITAHAN..

Written By canang on Rabu, 19 Mei 2010 | 5/19/2010 04:00:00 PTG

KUALA LUMPUR - Menjijikkan apabila seorang ustazah sebuah sekolah agama di sini yang lengkap berjubah, bertudung dan bersarung tangan tergamak melakukan hubungan seks di dalam bilik asrama pelajar dengan seorang warden.

Perbuatan terkutuk ustazah itu dan pasangannya terbongkar selepas rakaman video yang diambil ketika mereka melakukan hubungan seks tersebar secara meluas hingga diolah dalam empat siri yang berbeza tetapi melibatkan 'pelakon' yang sama.


MELAKA - Tindakan seorang pelajar perempuan sebuah sekolah menengah di sini bersama teman lelakinya menanam bayi lelaki yang baru dilahirkannya terbongkar apabila mereka ditahan di Taman Melaka Baru di sini Rabu lalu.
Pasangan berusia 15 tahun itu ditahan selepas polis menerima satu laporan yang dibuat oleh ibu pelajar perempuan terbabit yang terkejut apabila mendapati keadaan anaknya yang berlumuran darah sebaik pulang dari tempat kerja.
SUMBER
akhbar berita pada hari ini memang gempak..so what up MALAYSIA !! inikah nilai-nilai yang patut kita amalkan dalam konsep 1 MALAYSIA or amalan mulia??LU PIKIRLAH SENDIRI.. =)
Share this article :

1 ulasan:

AJ berkata...

hmmm teruk... kesian bayi tu.. orang mengamalkan pengguguran anak dan buang bayi ni layak kena rejam sampai mati..btw, kamu ada video dia?

http://blog.thesutras.org
http://webzine.thesutras.org

Blogger Widget Get This Widget
 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Cananglahnie - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website
Proudly powered by Blogger