Home » » Patutlah Najib Dan Rosmah Kecut Perut Nak Sentuh Deepak..

Patutlah Najib Dan Rosmah Kecut Perut Nak Sentuh Deepak..

Written By canang on Jumaat, 4 Januari 2013 | 1/04/2013 10:14:00 PG


Patutlah Najib Dan Rosmah Kecut Perut Nak Sentuh Deepak..

Pada 14 Disember 2012 lalu Lord's Tailor telah menganjurkan Majlis Sambutan Hari ulangtahun kelahiran Tun Mahathir yang ke-87 di Hotel Le Meridien, Kuala Lumpur.

Akhbar The Star melaporkan seramai 230 tetamu terpilih yang dikatakan cukup intim dan rapat saja dengan Tun M telah diundang untuk menghadiri majlis ulangtahun Tun Mahathir itu.

Selain VVIP, turut diundang adalah beberapa selebriti tempatan dan megastar Bollywood, Dato' Shah Rukh Khan mempersembahkan lagu Kuch Kuch Hota Hai sempena ulangtahun kelahiran bekas Perdana Menteri Malaysia..

Manakala antara yang duduk di meja utama ialah Pengerusi MK Land Tan Sri Mustapha Kamal, dan isterinya Puan Sri Wan Nong, Pereka Kasut terkenal Datuk Jimmy Choo dan Kamal Siddiqqi.

Paling menarik tetapi tidak dilaporkan oleh sebarang media arus perdana milik dan kawalan UMNO/BN ialah diantara 230 orang tetamu VVIP khas itu yang diundang oleh Tun Mahathir ialah Deepak Jaikishan..

Bermula sejak dari hari Perhimpunan Agung UMNO baru-baru ini dan berterusan sehingga ke hari ini, Ahli perniagaan permaidani Deepak Jaikishan, telah melakukan pendedahan-pendedahan yang melibatkan Najib Razak dan Rosmah Mansor.

Pendedahan tersebut sememangnya meluka parahkan imej Rosmah yang sedia parah dan buruk, yang selama ini terkenal dengan sikap borosnya.

Tercalar dan bertambah buruk imej Rosmah Mansor juga menjadikan imej Najib turut terpalit kerana beliau dikatakan gagal mengawal tindak tanduk isterinya yang kedua itu.

Biarpun pendedahan demi pendedahan berterusan selama beberapa telah dibuat oleh Deepak Jaikishan namun tiada sepatah perkataan pun keluar dan terpacul dari mulut Najib bagi membela isterinya itu maupun dirinya sendiri.

Kecuali beberapa gurkha siber upahan UMNO yang sanggup untuk memperbodohkan mereka sendiri bagi mempertahankan Najib Razak dan Rosmah Mansor namun tiada sepatah perkataan juga didengar dari pemimpin UMNO yang lain.

Ahmad Zahid Hamidi Naib Presiden UMNO merangkap Menteri Pertahanan, semasa Perhimpunan Agung UMNO , baru-baru telah berjanji untuk menjawab dakwaan Deepak, juga kelihatan sanggup menjadikan dirinya munafik bin hipokrit dengan tidak menjawab dakwaan Deepak sebagaimana yang telah dijanjikannya.

Isu menjadi lebih membara apabila Tabung Pencen Angkatan Tentera dikatakan terlibat dalam cuba menutup mulut Deepak dengan pengambil alihan syarikat hartanya dan lantas isu saman di Mahkamah Tinggi, Kuala Lumpur, ditarik balik.

Adakah benar dakwaan kebanyakkan pencacai UMNO bahawa Deepak telah dibayar oleh Anwar Ibrahim untuk menyerang dan memburuk-burukkan imej Najib?

Jika benar, kenapa pemimpin UMNO yang lain tidak menafikan dakwaan Deepak sebagaimana mereka menafikan tuduhan-tuduhan yang dilemparkan kepada Rosmah dan Najib oleh berbagai pihak sebelum ini?

Jika benar juga dakwaan pencacai-pencacai UMNO itu, mengapa Deepak masih bebas dari ditahan oleh Polis, sedangkan sebelum ini kita telah menyaksikan ramai aktivis dan pemimpin Pakatan Rakyat ditahan atas berbagai alasan hanya kerana mereka menentang pentadbiran Najib..

Pasti ada individu yang amat berpengaruh dan lebih berpengaruh dari Najib sendiri dalam hal ini hinggakan pemimpin UMNO bagai dikunci mulutnya dan pihak berkuasa bagai digari tangannya..

Mungkinkah gambar-gambar yang dimuat naikkan ini, membuktikan serta menyerlahkan siapa sebenarnya kuasa mega kuat di belakang Deepak. ~omakkau
 — 



PhotobucketPhotobucket


Share this article :

Tiada ulasan:

Blogger Widget Get This Widget
 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Cananglahnie - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website
Proudly powered by Blogger