Home » » Nenek ‘kehausan’ selepas bercerai,gelagatnya mengalahkan gadis muda

Nenek ‘kehausan’ selepas bercerai,gelagatnya mengalahkan gadis muda

Written By canang on Rabu, 19 Mei 2010 | 5/19/2010 09:00:00 PG

ALOR SETAR: Dia sudah bergelar nenek, namun gelagatnya mengalahkan gadis muda apabila mendakwa pernah melayan lebih 20 pemandu lori yang ‘kehausan’ sejak diceraikan suami empat tahun lalu.
Janda berusia 45 tahun yang hanya mahu dikenali sebagai Ain, dari Jeniang, mengaku tidak kekok melakukan perbuatan terkutuk berkenaan kerana pernah bekerja sebagai pelayan pelanggan (GRO) di Kuala Lumpur ketika muda.

Menurut Ain, dia mula terjebak dengan aktiviti itu pada 2007 ketika salah seorang daripada pemandu lori kuari berkunjung di gerai makannya, sebelum masing-masing bertukar nombor telefon bimbit.

Katanya, pemandu lori berkenaan yang dikenalinya sebagai Zul (bukan nama sebenar) 38, mengajak Ain untuk menemaninya menghantar batu kuari di Pendang sebelum hubungan mereka menjadi ‘panas’.

“Pada mulanya, saya hanya mahu berkawan kerana kesunyian, namun pujuk rayu Zul membuatkan saya cair dan mula melangkah lebih jauh apabila Zul memperkenalkan rakan-rakannya yang lain kepada saya, termasuk Awang yang pernah disiarkan dalam Harian Metro sebelum ini.

“Suami menceraikan saya kerana mengesyaki saya mempunyai hubungan dengan lelaki lain memandangkan ketika muda saya pernah bekerja sebagai GRO,” katanya ketika dihubungi di sini, semalam.

Sabtu lalu, akhbar ini mendedahkan pengalaman seorang pemandu lori yang mengaku pernah beberapa kali melanggan janda dan isteri orang yang menemani mereka ketika menghantar barang ke destinasi yang dituju.

Dengan bayaran serendah RM30 hingga RM100, segelintir janda berusia lingkungan 40-an sanggup menjadi teman sosial atau ‘pelacur lori’ kepada pemandu lori tanah atau kontena dan lebih memeranjatkan, terdapat perempuan berstatus isteri orang yang ‘berkhidmat’ kepada pemandu lori tanpa diketahui suami mereka.

Malah, jika sedang memandu, ‘pelacur lori’ berkenaan akan melakukan aksi seks oral bagi mengelakkan pemandu mengantuk dan menjadi penghibur sepanjang perjalanan.

Sementara itu, Ain berkata, daripada kalangan 20 pemandu lori berkenaan, hanya enam menjadi pilihan kerana mereka banyak menaburkan wang dan pelbagai barangan lain seperti telefon bimbit, pakaian, minyak wangi dan juga wang untuk menyara anak-anaknya yang masih bersekolah.

Dia turut mempunyai ‘geng janda panas’ sendiri yang sebaya dengannya serta sudah mempunyai cucu dan mereka dikenali sebagai Som dan Linda yang turut sama melayani pemandu lori ke mana saja destinasi dituju.

Malah, jika pemandu lori tidak dapat ke Jeniang atau menghantar barang ke utara Kedah, Ain sanggup menunggang motosikal sejauh lebih 60 kilometer (KM) ke tempat kerja pemandu lori itu untuk menemani mereka.

Katanya, soal bayaran tidak menjadi masalah dan terpulang kepada pemandu lori berkenaan, malah dia sanggup mengeluarkan wang untuk bersama di motel atau rumah tumpangan dalam kadar masa dua jam.
Share this article :

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Tu laaa, laki dulu tak bagi mengkhetedarah cukup2, sampai ambik peluang cari kot luaq...
ni laaa masaalah.
hebat orang jeniang....

Blogger Widget Get This Widget
 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Cananglahnie - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website
Proudly powered by Blogger