Home » » Ibu ingin hapus tatu di punggung Arumi

Ibu ingin hapus tatu di punggung Arumi

Written By canang on Ahad, 9 Januari 2011 | 1/09/2011 10:00:00 PTG

Tambah kapsyen
Aktres remaja Arumi Bachsin yang hampir dua bulan setengah lari dari rumah dikatakan melukis tatu nama pelakon berasal dari Malaysia, Miller di punggungnya.

Hal itu disahkan ibunya, Maria Lilian Pesch yang mendakwa tatu itu dibuat Arumi tanpa pengetahuannya. Wanita berketurunan Belanda itu bertekad ingin menghapuskan tatu di punggung anaknya ketika dia pulang ke pangkuan keluarga.


“Ya, tatu itu dibuat tanpa pengetahuan saya. Saya sangka dia sudah tiada hubungan lagi dengan Miller tetapi ternyata telahan saya salah. Saya tahu Arumi pasti terpengaruh dengan pujukan Miller untuk melakukan tatu itu. Saya akan menyuruh dia menghapuskan tatu itu jika dia kembali kepada kami,” tutur Maria ketika ditemui, semalam. Maria turut memberitahu sepanjang ketiadaan Arumi, tawaran berlakon yang sudah diterimanya terabai. Dia berharap Arumi tidak akan didenda atau ada penerbit yang akan menyaman anaknya itu. “Saya harap Arumi tidak akan didenda atau disaman. Saya juga berdoa semoga Arumi terbuka hati untuk kembali ke pangkuan keluarga secepat mungkin,” tambahnya. - Agensi
Share this article :

Tiada ulasan:

Blogger Widget Get This Widget
 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Cananglahnie - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website
Proudly powered by Blogger