Home » » Terima Kasih BN keranamu:Anwar Semakin Popular!!

Terima Kasih BN keranamu:Anwar Semakin Popular!!

Written By canang on Selasa, 5 April 2011 | 4/05/2011 01:00:00 PTG

Hari ini Anwar semakin popular. Popular bukan kerana kredibilitinya sebagai seorang pemimpin tetapi kerana skandal seks iaitu skandal paling keji dalam sejarah peribadi manusia. Sejak tahun 1998 dimana dia diheret ke mahkamah dan dijatuhkan hukuman penjara setelah salah laku seksnya didedahkan oleh Umi Hafilda Ali, hari ini Anwar semakin terkenal dengan dua kes melibat batang zakarnya iaitu kes liwat ke atas Saiful Bukhari dan kes video seks yang kononnya melibatkan dia dan pelacur dari China.

Taming Sari ada membuat beberapa tinjauan rawak menilai pandangan orang ramai berkaitan Anwar. Rata-rata rakyat kini semakin mengenali siapa Al Juburi ini dan rasa curiga sudah menguasai hati mereka. Jika perkara berkaitan seks pada awalnya dikatakan konspirasi, mengapa timbul pula kes sodomi II dan terbaru sebuah klip video juga melibatkan seks. Jika benar ada konspirasi, mengapa ia hanya melibatkan seks. Sedangkan banyak perkara yang kurang jijik boleh disimbah ke perjalanan politik Anwar ini.

Apabila si pengkhianat negara ini kononnya bangkit menafikan aktor dalam klip seks itu adalah dirinya, ramai rakyat Malaysia yang tersenyum sinis mengelengkan kepala tidak sanggup lagi ditipu oleh watak Anwar bertopengkan syaitan ini. Kata-katanya umpama lidah biawak sudah terlalu busuk untuk dicium kerana setiap semburan air liurnya langsung tidak memberi apa-apa makna. Sejak dia dihukum oleh Allah selepas bermegah di pangkat paling tinggi dan berkuasa ke lembah hina paling celaka, tiada satu pun kata-kata si Anwar ini berguna.

Rakyat yang bijak sudah mampu untuk menilai. Jadi, gunakan pertimbangan yang waras di sebalik hati yang bersih bagi menerima hakikat Anwar adalah pelakon utama di dalam siri menghancurkan kerajaan BN walaupun keharmonian negara menjadi dalang gantinya.

Read more: http://blogtamingsari.blogspot.com/2011/04/anwar-semakin-popular.html#ixzz1Ibf4uYwJ

Share this article :

Tiada ulasan:

Blogger Widget Get This Widget
 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Cananglahnie - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website
Proudly powered by Blogger