Home » » HODOHNYA AHLI NERAKA

HODOHNYA AHLI NERAKA

Written By canang on Sabtu, 29 September 2012 | 9/29/2012 03:00:00 PTG

Mari kita renungi tubuh kita sejenak. Pernahkah salah satu bahagian tubuh kita melecur kerana terbakar api?? Atau pernahkah salah satu bahagian tubuh kita dipukul dengan benda keras???
sekadar gambar hiasan

Saya pernah mengalami luka terbakar di salah satu bahagian tubuh saya. Bahagian badan saya yang lain juga pernah dipukul dengan benda keras. Rasanya sangat menyakitkan. Dan saya perhatikan bahawa bahagian tubuh yang terbakar atau terpukul itu membesar kerana proses pembengkakan. Semakin besar luka yang saya deritai, semakin besar bengkak tersebut  BACA DISINI
Share this article :

Tiada ulasan:

Blogger Widget Get This Widget
 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Cananglahnie - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website
Proudly powered by Blogger