Home » » Jasa....‎22 tahun Dr M menjadi perdana menteri..

Jasa....‎22 tahun Dr M menjadi perdana menteri..

Written By canang on Jumaat, 4 Januari 2013 | 1/04/2013 06:00:00 PTG

‎22 tahun Dr M menjadi perdana menteri.. skandal Perwaja Still melingkop.. skandal Lingkopnya Bank Bumuputra.. BMF yg lesapkan sebanyal 5200 juta @ 52 billion.wang sebanyak tu jika di korek2 skandal ni akan melibatkan Dr M dan krony2 mereka.. ada ratusan skandal yg panjang senarai sedang menunggu untuk di siasat!

Inilah yg sedang Dr M rancang supaya BN TIDAK kalah dalam PRU 13.Beliausedang merancang mengantikan Najib kepada Muhyidin..Bayangkan jika BN kalah.. semua ratusan skandal akan terseret ke mahkamah.. semua penyamun2 akan melingkop ke penjara.. negara akan di bersihkan akibat di samun selama 55 tahun!!

Maka tidakkah pengurusan kewangan negara akan jadi lebih telus dan lebih baik?

Tidakkah sebuah negara yg kaya dengan hasil buminya terpaksa menswastakan semua kemudahan awam spt jalan raya akan dapat di kembalikan kepada rakyat?

Bayangkan.. rakyat dibebankan dengan cukai2.kita sama2 akhirkan legasi BN untuk PRU13 ni buat kali terakhir dan membentuk sebuah kerajaan yg lebih baik pemerintahannya..

Ayuh.. SAVE MALAYSIA.. ini kalilah!!




PhotobucketPhotobucket




Share this article :

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

mamak jadi bumiputra itu dia jasa mamak 22 tahun SAMY TINGGAL DIA , MCA PEGANG BATANG DIA , PPP KAVEAS NYAWA DI HUJONG PEDANG, ANAK2 MAMAK MAHA JADI KAYA TAPI TADA OTAK , MELAYU KENA HALAU KA FELDA , HAHAHAHAHHA SEJARA PARAMESWARA JADI SULTAN TAPI BUKAN MELAYU TAPI MELAYU,YAP AH LOI BAWA DUIT KERTAS . KALAINGA INDIA BAWA TAMDUN / MELAYU JADIKAN BODOH OLEH MAMAK MELAYU / TAK PERCYA PIGI PENANG MAMAK CONTROL MELAYU ISLAM HAHAHAHAHA MALAYSIAN CIVILISATION, DEMI NEGAR AGAMA BANGSA TQ

Blogger Widget Get This Widget
 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Cananglahnie - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website
Proudly powered by Blogger