Home » » Kilang Membuat Patung Seks di Ningbo, China (Bergambar)

Kilang Membuat Patung Seks di Ningbo, China (Bergambar)

Written By canang on Jumaat, 18 Januari 2013 | 1/18/2013 10:02:00 PTG


Kali ini cerita yang agak berbeza, namun masih lagi berkisar mengenai bisnes di China.
Kali ini kita ingin meninjau bagaimana rupa sebuah kilang yang menghasilkan serta mengeluarkan patung berbentuk seperti gadis untuk menemani jejaka-jejaka kesepian. Ini bukanlah posting lucah yang menayangkan gambar gadis-gadis bogel atau lucah.
Ini hanyalah posting membuka minda untuk anda mengetahui bahawa pelbagai produk sebenarnya di buat di negara China dengan kos yang rendah. Anda juga boleh merebut peluang ini, tetapi bukanlah dengan menjual patung seks ini, ada banyak lagi benda yang boleh anda jual selain daripada patung seks ini.
Kilang patung seks dan alatan mainan seks ini terletak di sebuah bandar borong di China iaitu di Ningbo, wilayah Zhejiang ini telah beroperasi selama 3 tahun dan mengeluarkan 13 model yang berbeza patung-patung ini.
Bagi tahun 2011 sahaja, kilang ini sudah menjual 50,000 patung seks ini dan negara utama yang mengimport barangan ini ialah daripada Jepun, Korea dan tidak terkecuali sebuah negara Islam iaitu Turki.
Kepada anda yang berminat untuk memborong dari China (tapi bukanlah produk ini), anda boleh mendaftar kursus kami di www.kursusborongchina.com
Merekabentuk mata patung supaya kelihatan cantik bergaya.

Buah dada patung seks ini Mesin membentuk buah dada Make-up muka patung Meniliti hasil produk yang dihasilkan  Mewarnakan buah dada



Jari-jemari 

Pembungkusan plastik sebelum diletakkan di dalam kotak Akhirnya, patung diletakkan di dalam kotak





Photobucket KOPI TERHANGAT DI PASARAN CUBA SEKALI PASTI MAU LAGI  Photobucket



Share this article :

Tiada ulasan:

Blogger Widget Get This Widget
 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Cananglahnie - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website
Proudly powered by Blogger