Home » » LISTEN!! LISTEN!! KEPALA BAPAK SYAITAN MALAYSIA

LISTEN!! LISTEN!! KEPALA BAPAK SYAITAN MALAYSIA

Written By canang on Sabtu, 19 Januari 2013 | 1/19/2013 08:54:00 PTG


Muka poyo penghianat bangsa dan negara...tak tau malu mengaku kesalahan sendiri tapi belit sampai ke lubang taik....!!!

bapak syaitan yang di kenali Mahathir Mohamad mempertahankan pemberian status warganegara kepada warga asing di Sabah dan menegaskan ia dilakukan kerana mereka berhak dan dilaksanakan mengikut lunas undang-undang, kata bekas perdana menteri itu semasa disoal wartawan pada sidang media di Wisma Karangkraf.

Syaitan ini berkata selagi seseorang individu tersebut memenuhi syarat seperti fasih bertutur dalam bahasa Melayu dan menetap di Malaysia mereka berhak untuk mendapat status sebagai rakyat Malaysia.

“Semasa saya jadi perdana menteri, memanglah saya berkuasa menentukan pelaksanaan dasar kerajaan."

keling kutty walaubagaimanapun mengakui terdapat pihak yang tidak senang dengan langkah pemberian kewarganegaraan tersebut tetapi menyatakan langkah tersebut dilakukan mengikut undang-undang.


mana pecacai pecacai alam cyber kamu ....tolong bagi fatwa isu ini...bila pakatan rakyat bangkitkan isu ic palsu di selangor kamu pecacai pecacai yang berada di JPN dan SPR muka pukimak kata itu fitnah...sekarang apa sudah jadi...dulu kamu semua kata tiada pemberian IC kepada pendatang asing...aaaa...sekarang keling tua pukimak dah bukak pekung di dada yang membusuk sampai ke usus...

Pandai pulak kata ikut undang undang dan kaitkan pemberian ic zaman tunku ...nak salahkan dia pulak...ada yang terpaksa diam dengan isu ini kerana kamu guna undang undang diktator untuk tutup mulut mereka yang cuba buka isu ini....jangan lupa itu mika mika semua dari jenia bangsa penghianat negara bila dah bersalah boleh tuduh menuduh satu sama lain sampai melibatkan orang yang mampos....kamu semua sama sahaja....!!!!

kamu guna ISA , operasi lalang dan media massa untuk tutup mulut penentang pada zaman kamu memerintah...

jelas sudah keling kutty ini bapak segala syaitan di negara ini...dasar penghianat bangsa yang merosakkan negara ,jenayahnya cukup berat selepas pembunuhan kejam di memali tajaan syaitan ini .

kita kena hapuskan UMNO beserta dengan syaitan syaitan sebegini dari persada negara...tolak UMNO-BN di PRU 13 nanti....!!!!




Photobucket KOPI TERHANGAT DI PASARAN CUBA SEKALI PASTI MAU LAGI  Photobucket



Share this article :

Tiada ulasan:

Blogger Widget Get This Widget
 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Cananglahnie - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website
Proudly powered by Blogger