Home » » Mencurigakan..Musim mengakut pengundi hantu dah tiba!!!

Mencurigakan..Musim mengakut pengundi hantu dah tiba!!!

Written By canang on Jumaat, 26 April 2013 | 4/26/2013 09:05:00 PG


Musim mengakut pengundi hantu dah tiba!!!

Dari Sabah turun KLIA.. bas2 disediakan..

Lokasi lokasi tu tersorok ke dlm.
Ade pengawal jaga kat jln besar arah bas2 tu masuk ke kwsn park.

Pastu berderet2 bas masuk dlm, plate sume W.

Bila masuk pusing ke kwsn park tu, ade lebey kurg 12 biji bas. Bas persiaran..

Sebelum ni tak ada pun bas2 ni parking kat sana..

Mencurigakan.. kemungkinan ini bas2 yang akan tunggu penumpang pengundi hantu.

Mohon sesiapa yang dekat sana tolong check!

Lokasi die, tpk psr mlm pekan salak lame, antara pekan yg dkt dgn KLIA .




Jadual penerbangan pesawat MAS dari KK ke KLIA..

Mohon sesapa yang FREE.. sila perhatikan pergerakan penumpang pesawat ini kluar dan bas apa yang dinaiki mereka dan menuju kemana.. ini adalah pengundi hantu yang diuapah mengundi oleh kerajaan kianat umno BN..



Mengumunkan ketibaan pendatang asing yang barangkali pengundi hantu yang telah tiba di KLIA... 

Pimpinan PR dok diam2.. nanti Selangor tumbangkat BN..

Padan mooka hangpa..

Tak Nak BN....#TumbangBN #No2BN
PRU 13 nanti ☒ PAS ☒ PKR ☒ DAP
Share this article :

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Assalamualaikum

Persoalan pertama...

Ttg penerbangan...

Print out telex adalah utk tujuan operasi setiap department di MH termasuk operasi penerbangan dll. Ini juga adalah request telex kpd DCA utk memohon laluan catar (charter) serta landing/flight plan permission.

Peliknya, sbg syarikat penerbangan, MH tidak perlu men catar kapal sterbang sendiri utk membawa pengundi sbb apa yg harus di buat adalah memohon "extra flights" saja. Kerana extra flight penumpang harus membayar harga tiket kp syarikat penerbangan. Catar (charter) pula adalah satu penerbangan ditempah khas oleh sesuat pihak dan cost dibayar oleh pihak yg menempah kapalterbang tersebut dgn kaedah dry atau wet lease. Sy pasti ini adalah wet lease dimana termasuk dgn cockpit dan cabin crew.

Ini sememangnya membawa kumpulan atau GIT (group incentive tour) utk mengundi.

Sy juga pasti pengguna KLIA tidak akan dpt melihat passenger traffic flow di terminal MTB kerana ianya akan menggunakan remote area (jauh drp terminal) dan bus2 tersebut masuk terus ke apron bg mengangkut penumpang. Ini juga sama spt kaedah Hajj ops .. dimana bus trus masuk ke dlm kaw apron.

Jika dilihat penggunaan kpterbang menggunakan B734 / B738 / A333 dan B744 ini boleh dikatakan satu movement yg amat ramai bergantung kpd load factor capacity sesebuah pesawat spt B743 dan A333.

F/O Foxtrot Mike
B74 fleet

Blogger Widget Get This Widget
 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Cananglahnie - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website
Proudly powered by Blogger