Home » » Objek objek Aneh yang Perempuan Sembunyikan di Alat Kelaminnya

Objek objek Aneh yang Perempuan Sembunyikan di Alat Kelaminnya

Written By canang on Khamis, 22 Ogos 2013 | 8/22/2013 11:31:00 PG

Vagina merupakan organ seksual perempuan, yang juga menjadi jalan lahir untuk bayi-bayi lahir normal. Tapi siapa sangka liang vagina ternyata juga dijadikan 'tempat persembunyian' rahsia bagi beberapa perempuan.

Vagina tidak berfungsi sebagai tempat simpanan seperti dompet apalagi tempat persembunyian rahsia. Organ intim ini seharusnya juga tidak dijadikan wadah bagi benda-benda asing yang tidak steril. Sebahagian besar perempuan mengetahui 'peraturan' tersebut, tapi tidak bagi beberapa perempuan 'nekad' ini.

Berikut beberapa benda yang paling aneh yang pernah ditemui 'bersembunyi' di dalam faraj perempuan, seperti dilansir huffingtonpost, Selasa (22/1/2013):




Mischelle Lindy Salzgeber (Foto: Huffingtonpost)

1. Botol vodka mengandungi Air Kencing

Mischelle Lindy Salzgeber, gadis asal Dade City, Florida, sengaja menyembunyikan botol vodka mengandungi urine di dalam organ kewanitaannya. Alasannya tidak lain kerana ia ingin lulus ujian urine dalam masa percubaan.





Lindy menyedari bahawa tubuhnya tidak sihat lantaran mengambil ubat-ubatan terlarang. Namun untuk mengatasi perkara tersebut, ia nekad meminjam urine orang lain, yang kemudian dimasukkan ke dalam botol dan disembunyikan di dalam vaginanya. Botol tersebut dikesan berada jauh di liang farajnya selepas melakukan scan rutin.


Karin Mackaliunas (Foto: thefrisky)


2. Heroin dan wang tunai

Wanita asal Pennsylvania, Karin Mackaliunas, boleh dianggap memenangi 'penghargaan' untuk wanita yang paling banyak menyembunyikan benda asing di vaginanya. Bagaimana tidak, di dalam organ intimnya pernah ditemui 54 beg heroin, 31 beg heroin kosong, 8 pil ubat resep, serta wang tunai bernilai US $ 51,22.


Ilustrasi (Foto: thinkstock)

3. mata palsu

Dr Melissa Barton melihat banyak hal aneh sebagai doktor ICU. Tapi hal yang paling aneh yang pernah ia lihat adalah seorang wanita yang telah meletakkan bola mata palsu di vaginanya untuk membuatnya tetap 'selamat'.

Ternyata, wanita tersebut tengah bertengkar dengan beberapa jirannya. Saat itu, ia hanya menggunakan kasut dan seluar spandex, sehingga tidak mempunyai tempat yang selamat untuk menyimpan mata prostetik (mata palsu). Jadi ia pun memasukkan mata beserta SIM (Surat Izin Mengemudi) ke dalam vaginanya.


(Foto: thefrisky)
4. Poster penyanyi idola

Penyanyi Amerika Donny Osmond tentu akan ngeri mendengar bahawa poster wajahnya dijumpai berada di dalam vagina salah satu penggemar. Kes ini dibincangkan oleh tenaga perubatan di acara BBC3 siri 'ER Bizarre'.

Kes ini terungkap ketika seorang wanita Inggeris mengeluh sakit pada kawasan organ intimnya. Ternyata gulungan poster Donny Osmond di dalam vaginalah yang menyebabkan rasa sakit tersebut.

Ilustrasi (Foto: thinkstock)
5. pisau

Dua wanita Florida bertengkar saat sedang mengambil ubat-ubatan. Setelah ditangkap, polis mendapati salah satunya menyembunyikan pisau dan sebotol pil ubat resep di gulungan lemak perut. Yang paling mengejutkan, wanita yang lain bahkan menyembunyikan pisau di dalam vaginanya.

                                                                Ilustrasi (Foto: thinkstock)

6. telefon bimbit



Ruxandra gardian adalah pencuri wanita asal Romania yang vaginanya dapat berdering. Pasalnya, ia mencuri sebuah telefon bimbit dan menyembunyikannya di liang vagina agar tidak dapat dijumpai.



Malangnya, si pemilik telefon cuba menghubungi telefon tersebut dan terdengarlah deringan telefon dari dalam vagina Ruxandra. Si pemilik telefon bimbit itu pun tak mahu mengambil kembali telefon bimbitnya.




Ann Marie Hernandez (Foto: thefrisky)



7. kad kredit

Wanita Florida yang lain, Ann Marie Hernandez, menjadinya organ intimnya sebagai dompet rahsia. Ia berusaha membeli-belah dengan kad kredit palsu. Setelah selesai, barang-barang belanjaan dimasukkan ke dalam kereta. Dan agar tidak ketahuan, kad kredit palsu pun ia sembunyikan di dalam vaginanya.

* Sumber asal tempo.co
Share this article :

Tiada ulasan:

Blogger Widget Get This Widget
 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Cananglahnie - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website
Proudly powered by Blogger