Home » » VIDEO!!! Aksi ranjang Marsha Londoh

VIDEO!!! Aksi ranjang Marsha Londoh

Written By canang on Jumaat, 30 Ogos 2013 | 8/30/2013 08:50:00 PTG

Aksi ranjang Marsha Londoh dan Wan Hanafi Su dijangka hangat dalam Laga

Filem tanpa kehadiran wanita adalah tak sah. Budiey tak pasti, ada tak filem kat atas dunia ni yang semua pelakonnya adalah lelaki. Pendek kata, wanita dijadikan satu daya tarikan. Budiey tak nafikan, wanita seksi dan babak di ranjang menjadi daya tarikan untuk memaksa penonton ke panggung. Lebih-lebih lagi dalam situasi sekarang, sambutan penonton terhadap filem-filem tempatan dilihat masih belum memberansangkan.


Terbaru melalui sebuah trailer awal filem berjudul Laga, menampilkan satu babak lakonan Marsha Milan Londoh dan pelakon senior, Wan Hanafi Su yang dijangka akan menjadi isu hangat apabila filem ini ditayangkan kelak.
Aksi Ranjang Marsha Milan & Wan Hanafi Su Dalam Filem Laga
Ini kerana, selain babak atas katil, diselitkan sekali babak yang memperlihatkan Marsha yang sedang berkemban didekati oleh Wan Hanafi Su dalam keadaan menghairahkan.
Nah! Ini mungkin strategi penerbit filem ini iaitu Syarikat Penerbit iaitu Business Leader Film Production (M) Sdn. Bhd Selain Marsha dan Wan Hanafi Su, filem yang menjalani pengambaran sekitar Taiping, Perak ini turut menampilkan pelakon hebat lain seperti Rosyam Nor, Nasir Bilal Khan, Eman Manan dan Syazwan Zulkifli.
Apakah impak awal dengan menjadikan watak Marsha sebagai simbol seks mampu memberi keuntungan yang maksima buat filem kedua hasil arahan pengarahnya iaitu Ismail Yaa’cob? Hal ini pasti satu cabaran yang hebat buat pengarah ini apatahlagi tiada nama-nama komersial di dalam filem arahanya kali ini.
Menurut Ismail Yaa’cob:
“Saya tahu penerimaan penonton terhadap filem tempatan kini semakin merosot dan situasi ini tidak boleh kita nafikan. Tapi bagi saya dan juga penerbit, kami sukakan cabaran seperti ini dan kami mempunyai keyakinan dan juga kepakaran untuk memastikan filem Laga ini akan diterima ramai.”
Filem Laga mengisahkan kisah laga ayam haram (sabung ayam). Sepasukan polis dari balai polis Rantau Panjang, Kelantan yang diketuai Inspektor Rosyam telah membuat serbuan ke atas satu pertandinngan laga ayam haram yang baru hendak bermula. Pelakon filem Laga: Syazwan Zulkifli, Wan Hanafi Su, Eman Manan, Nasir Bilal Khan, Rosyam Nor, Marsha Londoh, Tyas Mirasih.
Ini bukan kali pertama scene ranjang dibuat untuk filem kat Malaysia, sebelum ni dah banyak kali dibuat. Seolah menjadi perkara biasa dalam senario filem. Cuma Budiey tertanya-tanya, adakah ini cara yang betul untuk menarik minat penonton ke pawagam? Apa pendapat anda?
Aksi Ranjang Marsha Milan & Wan Hanafi Su Dalam Filem Laga

Share this article :

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Manusia bila tidak sedar diri akan masuk kubur dengan seksaan api neraka , akan melayan nafsu setan. Yang sedih , bila dah tua masuk maghrib pun bolek lagi ikut nafsu setan untuk raih duit yang secoit maka jadi lah mereka bermuka manusia bersifat setan.

Rakyat bahalol kawanan setan aje akan ke pawagam tonton wayang sedemikian.

Blogger Widget Get This Widget
 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Cananglahnie - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website
Proudly powered by Blogger