Home » » Lionel Messi Bersama Skandal Foto Terbarunya.

Lionel Messi Bersama Skandal Foto Terbarunya.

Written By canang on Ahad, 8 September 2013 | 9/08/2013 07:19:00 PTG


Reputasi Lionel Messi yang selama ini dikenal sebagai seorang yang baik dan setia mulai dipertanyakan. Ini menyusul foto mesranya dengan seoranggaids di sebuah kelab malam. Benarkah hubungan rumah tangganya dengan Antonella Roccuzzo jadi terancam? 

Foto itu memperlihatkan pemain bintang pujaan dunia, Lionel Messi tengah berpelukan dengan seorang perempuan yang tidak dikenali.

Messi (26) selama ini dikenal sebagai kekasih model Argentina, Antonella Roccuzzo (25). Meski belum menikah, mereka sudah dikarunia seorang anak lelaki bernama Thiago yang lahir 2 November tahun lalu.

Ada 2 foto yang diambil. Pertama, Messi yang memakai T-shirt putih dan berseluar jeans biru sedang duduk, dan dipeluk oleh perempuan yang memakai gaun ketat warna hitam. Foto kedua, Messi dalam posisi berdiri, dan memeluk perempuan tersebut. 

"Foto itu mengancam hubungan Lionel Messi," begitulah headline Pronto. 

Menurut media Argentina tersebut, foto tersebut diambil di sebuah kelab malam di Las Vegas. Pada Julai lalu, Lionel Messi bersama pasukannya, "Messi & Friend", memang sempat bersiar-siar ke Amerika Syarikat untuk liga pengumpulan dana bersama beberapa kelab tempatan.

Ketika menghadiri pesta yang diadakan oleh pemain Brasil, Ronaldo, foto-foto Messi diambil di sebuah hotel mewah, Wynn Las Vegas & Encore Resort.

Dua tahun lalu, Messi juga pernah jadi skandal di Argentina gara-gara pengakuan seorang model panas, Xoana Gonzalez. Spesialisasi Xoana adalah menari cumbia, tarian erotis ala Kolombia.


SUMBER --- http://www.tribunnews.com/




Share this article :

Tiada ulasan:

Blogger Widget Get This Widget
 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Cananglahnie - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website
Proudly powered by Blogger