Home » » Al fatihah!! Azean Irdawaty sudah diJemput ALLAH pulang ke Rahmatullah sebentar tadi diUniversity Hospital

Al fatihah!! Azean Irdawaty sudah diJemput ALLAH pulang ke Rahmatullah sebentar tadi diUniversity Hospital

Written By canang on Selasa, 17 Disember 2013 | 12/17/2013 11:14:00 PTG




Innalillahi wainnailaihiraji'un -

Dengan sedih nya saya ingin memberitahu khabar duka yang Sahabat saya Pelakun Tersohor Puan Azean Irdawaty sudah diJemput ALLAH pulang ke Rahmatullah sebentar tadi diUniversity Hospital disamping ahli Keluarga yang dikasehi dan sahabat - sahabat terdekat.

Saya memohon anda semua dengan ikhlas hati Mendoa kan semoga ALLAH menempat kan Roh beliau dihimpun kan bersama mereka-mereka yang beriman…….Moga ALLAH memberi kekuatan kepada ahli keluarga Allahyarhamah untuk menghadapi saat kesedihan ini…….Marilah sama-sama kita semua sedekahkan Al-Fatihah kepada Allahyarhamah ……Salam Takziah buat semua ahli Keluarga Allahyarhamah.

Selamat Beristirehat dan bertemu Pencipta Mu Wahai Sahabat Ku yang dikasehi...Moga ALLAH Himpun kan Roh mu dikalangan mereka yang Beriman.

Ya ALLAH...Kau Ampun kan lah kesemnua dosa Sahabat ku ketika hidup nya ....Mari kita semua Mendoa kan Kesejahteraan Allahyarhamah dialam Barzakh. Amin Ya ALLAH…Semoga Tenang disana.

Salam Santun Erat Silaturahim Wa Ukhuwah Fillah & Salam Teramat Sayang Untuk Adik-Adik Kak Pah dan Semua Anak-Anak Ummie Sharifah yang dikasihi di FB ini.
Jazakum Allahu khayran.
Share this article :

Tiada ulasan:

Blogger Widget Get This Widget
 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Cananglahnie - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website
Proudly powered by Blogger