Home » » MH370- KANTOI penumpang ukraine MH370 masih hidup dan Lokasi MH370 ada di bawah tanah

MH370- KANTOI penumpang ukraine MH370 masih hidup dan Lokasi MH370 ada di bawah tanah

Written By canang on Jumaat, 2 Januari 2015 | 1/02/2015 11:02:00 PTG

 
Satelite x-ray russia berjaya mengesan 1 pesawat boieng awam disembunyikan dalam bangunan bawah tanah di kem tentera udara sevastopol, ukraine... Setelah disahkan pesawat tersebut ialah pesawat MH 370 milik Malaysia
baca lagi kupasan dan bukti2 oleh kapten Sharifah Sofia Syed Rashid
Kemana pesawat tersebut berada dan apakah nasib kesemua penumpang dan anak-anak kapal MH 370 akan terjawab fan menemui noktah yg muktamad.
Sah pesawat Boeing 777 yang mempunyai sistem berkomputer aitu ' fly by wire system ' berjaya digodam oleh seseorang yang berkemahiran tinggi yang berada di dalam pesawat MH 370 sebelum seseorang masuk ke dalam kokpit pesawat dan mengambil alih pemanduan dari Kapten Zaharie.
2 penumpang yang dimaksudkan itu ialah dari Ukraine iaitu Oleq Chustrak dan Segil Deineka yang berjaya mengodam sistem tersebut dan mematikan transponder dan seluruh suis yg berada dlm pesawat MH 370 secara automatik sebelum menceroboh masuk ke dalam kokpit pesawat.
Ikuti bukti-bukti saintifik dan fakta-fakta tentang konspirasi tertinggi yang didalangi oleh Amerika dan Yahudi laknatullah di bawah ini yang disampaikan secara eksklusif oleh Sharifah Sofia Syed Rashid


Usaha mencari melibatkan pelbagai negara dilancarkan, mula-mula di Laut China Selatan dan kemudian beralih di Selat Melaka dan selepas itu di Laut Andaman, sebelum pasukan SAR mencari dan mengalih tumpuan ke perairan Australia Barat iaitu di Selatan Lautan Hindi. Susulan daripada pencarian yg berubah-rubah ini penyiasat telah pun membuat kesimpulan yg sebenarnya laporan MH370 " berakhir " dilautan hindi adalah teori dan rekaan semata-mata.


Perhatikan gambarrajah di bawah ini yang menunjukkan pesawat MH370 cuba membuat u-turn.Yg sebenarnya sewaktu MH370 hilang dari radar yg pesawat tersebut telah pun melalui ruang udara Thailand.
Kerajaan Thailand " mengisytiharkan " bahawa dpt mengesan pesawat MH370 melalui ruang udaranya. Bila ditanya kenapa Thailand tidak memaklumkan kpd kerajaan Malaysia ttg hal ini., mereka menjawab sbb kerajaan malaysia tak tanya mereka.... Inilah laporan yg betul dan telah disahkan serta disiarkan oleh semua media termasuk media utama di Malaysia.
Selang beberapa hari kemudiannya media-media M'sia tiba-tiba mengeluarkan berita yg dianggap ' uturn ' bahawa Kerajaan Thailand menafikan laporan yang mengatakan radar Thailand dapat mengesan pesawat MH 370 lalu diruang udaranya. 
Nampak tak tangan ghaib di sini siapa ?



Ni dia wajah 2 penumpang MH370 dari Ukraine iaitu Oleg Chustrak & Sergii Deineka iaitu askar upahan yg terlatih. Beliau merupakan agen CIA yg berjaya mengambil alih pemanduan dari Kapten Zaharie dan menerbangkannya ke koridor utara


Kedua-dua dajjal ini mempunyai rekod jenayah dlm data base Russia iaitu :-
(1) Percubaan untuk bunuh president Angola
(2) Pernah mengebom Balai Polis Bab Azzur
(3) Pembunuh upahan untuk peperangan di serbia, 
(4) Menjual senjata haram pada Al-Qeeda & agen CIA US.


Ni bukti yg penumpang Ukraine yang menaiki pesawat MH 370 masih hidup. lihat oleg Chustrak ini boleh online webcam lagi pada 28/7/2014 semasa bercuti di Bali .Pesawat MH hilang pada 08/03/14..


Sekarang ni FSB Russia sedang memburu kedua-dua dajjal yang telah menghijacked pesawat MH 370

Di bawah ni bukti yang diambil di akhbar russia " The voice of Russia & Ria Novosti " . 


Kerajaan Thailand tunjukkan bukti dan serahkan kepada Russia. Radar Thailand di Phuket berjaya mengesan pesawat MH 370 ditutup transponder dan cuba terbang rendah di bawah 1000 meter menghala ke utara andaman sea seterusnya pergi ke Bangladesh pada jam 2.40 pagi.. 
Take Note: Data sulit Marshal Montol Suchookorn ini telah diserahkan pada kerajaan Russia sebagai bukti pesawat MH 370 telah terbang rendah melalui radar udara Thailand.

  Okey ni bukti penting yang ingin ditunjukkan kepada dunia dan kepada semua keluarga mangsa pesawat MH 370 ke mana sebenarnya MH 370 dibawa.


Perhatikan baik-baik tracking route map pesawat MH 370 bergerak. Dari aceh Thailand Bangladesh Nepal Kyrgyzstan besh tesh valley talas caspian sea Azerbaijan, Georgia & seterusnya ke sevastopol air base Ukraine.... 
Menurut Serik Mukhtybayev pesawat MH 370 yg dipandu oleh Oleq Chustrak dan Sergii Deinika sengaja dipandu mengikut laluan negara tidak maju untuk elak di kesan oleh radar moden.
Sebelum pesawat MH 370 sampai ke Ukraine, pesawat tersebut sempat mendarat di Kyrgyzstan untuk mengisi minyak iaitu us airbas airport lama yg dulu digunakan utk menyerang Afganistan dan meneruskan perjalanan ke Sevastopol airbase ukraine....
TAKE NOTE: Pesawat MH 370 tidak terhempas di lautan hindi Australia seperti yang didakwa oleh inmarsat dan media-media pro usa. Perhatikan bulatan biru itu radar russia di kg.Talas berjaya mengesan pesawat MH 370 menghala ke Ukraine.




 Anda tahu siapa orang di bawah ni. Dialah orang yang dipertanggungjawabkan oleh kerajaan Russia untuk menjaga radar di sempadan Kg. Talas. Nama beliau ialah Mr. Serik Mukhtybayev. Beliau berjaya mengesan pesawat MH 370 merentasi sempadan Kazakhstan pada jam 8.15 pagi (waktu Malaysia)


Take Note (Penting): Walaupun pesawat MH 370 cuba ditutup atau diduplicate transponder. Radar Russia masih boleh mengesannya.. Menurut Serik Mukh org yg bertanggunjawab menjaga radar pada 08 march 2014, pesawat MH 370 berjaya dikesan bersembunyi di belakang pesawat SIA68 15 minit melintasi Kazakhstan menuju ke ukraine



Semua keluarga mangsa MH 370 termasuk Malaysia sendiri telah dikencing hidup-hidup oleh laporan Inmarsat yg berpangkalan di UK yang mengatakan pesawat MH 370 telah terhempas di selatan lautan hindi. Yg sebenarnya pesawat tersebut tidak terhempas mahupun pun ditembak.


Ini bukti pesawat MH 370 menghala ke Koridor Utara menuju ke Ukraine. Kali ini data radar tentera Kazakhstan pula mengesannya pada jam 08.59 pagi pesawat transponder MH 370 cuba ditutup merentasi sempadan Kyrgyzstan - Kazakhstan- laut caspian - Georgia -dan seterusnya menghala ke sevastopol ukraine.
Maklumat data sulit di bawah ini berjaya diberikan oleh negara Kazakhtan dan diserahkan kpd Serik Mukhtybayev org yg menjaga radar di Kg. Talas (Russia)



Anda nak bukti lagi nah ambik ni...


Ni satu lagi bukti radar tentera di Turkmenistan berjaya mengesan Pesawat MH 370 yg ditutup transponder cuba sembunyi di belakang pesawat SIA68 di (-48E70/Singapore) menuju arah utara ke Ukraine.

 Ni bukti terakhir kedudukan lokasi sebenar dimana pesawat MH 370 disembunyikan sekaligus Russia berjaya mengcheckmate Amerika dlm kes misteri kehilangan MH 370 yg selama ini membelenggu masyarakat dunia 

Satelite x-ray russia berjaya mengesan 1 pesawat boieng awam disembunyikan dalam bangunan bawah tanah di kem tentera udara sevastopol, ukraine... Setelah disahkan pesawat tersebut ialah pesawat MH 370 milik Malaysia 

 Nilah dia 2 gambar dajjal dunia iaitu Yatsenyuk & Obama yg merancang untuk kes pesawat MH 370 dan MH 17 


Ramai yg tertanya kenapa Amerika memilih pesawat MAS dlm siri dajjalnya. Ini jawapannya: 
Tujuan sebenar Amerika menyuruh Ukraine hijacked pesawat MAS adalah untuk mendapat dana dari PBB sebanyak 1bilion usd... Apabila dapat duit sebanyak tu dari PBB UKraine hendak membayar tunggakan gaji kakitangan kerajaan dan tenteranya dari bulan ogos 2013 hingga ogos 2014.
Manakala ekonomi dan nilai mata wang Dollar Amerika sudah jatuh so Amerika memgambil kesempatan untuk.menagih simpati dari duit PBB dengan cuba menuduh Russia cuba menembak pesawat MH 370 tetapi gagal kerana setelah MH 370 dilandingkan di Ukraine dan ditukar enjin tiba-tiba pesawat tidak boleh diterbangkan dan Plan B digunakan untuk menuduh Russia tembak pesawat MH 17. Atas dasar ini Amerika melihat Malaysia sebuah negara yg kecil yg tidak mempunyai musuh dan berbaik dgn semua negara maka senanglah Amerika menjadikan pesawat Malaysia sebagai sasaran dlm kata lain dikambing hitamkan.
TIMBUL PERSOALAN di sini: Siapa yg berani mendakwa 2 dajjal ni utk dihadapkan ke mahkamah antarabangsa di suatu hari nanti ataupun di akhir cerita nanti berkesudahan dgn peperangan yg mana Amerika dan sekutu-sekutunya akan diserang oleh Russia dan sekutu-sekutunya.
Tunggu dan lihat bagaimana kes berprofil paling tinggi di dunia setakat ini akan berakhir *y)
Share this article :

81 ulasan:

XUMNO berkata...

Subhanallah. Semoga penumpang2 dan anak kapal MH370 masih hidup dan selamat. Adakah ini satu rancangan jahat puak2 illumniti yg mengawal pemimpin2 barat termasuk Obama? Sila lihat video di youtube bertajuk "the illuminity's plan for 2015

Unknown berkata...

apakah yg dimaksudkan dgn 'tangan ghaib'?

Unknown berkata...

Betul ke berita ini.....
Bukan apa kalau betul minta kerajaan Malaysia cepat2 ambil tindakkan........
Al maklumlah.....takut ada yg mengambil kesempatan utk dipolitikkan kerana Pembakang yg ada dlm Malaysia ni adalah Raja fitnah dlm dunia ni.......rasanya tak ada lagi pembangkang didlm dunia ini sehebat pembangkang dlm Malaysia........

kepala2desa berkata...

Kpd semua diingatkan..
Berhujah lah dgn bukti yg nyata jgn memfitnah..

Kerana fitnah akan merosakkan akal.

Cikgu Mieda berkata...

Berani ke Malaysia nak ambik tindakan?diorg tu semua merbahaya..sng la korg semua ckp..korg tau x mcm mana PM kita handle dgn Russia psl MH17 dulu??

Unknown berkata...

Assalammualaikum..maaf mnaip diruangn ini..klau brte ni btl n krjaan malaysia mash menafikan adekah ia slh pmbangkang??sy bkn dr phk mne2 hnyelh rkyat biase.. kita nmpk slh org je tp slh kita??

Unknown berkata...

Tun M pernah kata...x logik akal...jika x blh kesan...org celah lorong gelap pn...setelit blh kesan...

Unknown berkata...

Aikk trus msuk politik? Mcm ni lah malaysian.. pdhl dua2 sama ja..ada baik buruk dr lain2 segi.xyah taksub sgt nk slh kn 1 1 pihak..dah smpai bab cmni xleh ke sgka baik n satu hati je..mslh betol

Unknown berkata...

Tipu je semua ni, jgn percaya sgt sharifah sofie tu, semua fitnah belaka..

hamba Allah berkata...

Niy bukan masalah politik ke apa , pembangkang tak salah , jangan suka suka cakap pembangkang niy raja fitnah ! Selidik dulu sebelom cakap , kita rakyat Malaysia , doakan keselamatan anak kapal pon dah cukop. Pembangkang tak ada kena mengena fasal hal ni. Harap maklum.

hamba Allah berkata...

Jangan salah kan pembangkang mengenai hal ni tanpa selidik apa yang betul , apa yang salah , kita rakyat Malaysia tak kan nk saling memusuhi ? Sampai bila nak aman ? Kita sama2 hamba Allah , doakan keselamatan anak kapal pon da cukop. Jangan tuduh pembangkang raja fitnah , selidik dulu.

aizam haziq berkata...

haha betol tu 100% sokong

Tanpa Nama berkata...

Semoga mereka di dalam lindungannya. Semoga perbuatan mereka dilaknat. Ya allah, alhamdulillah mereka masih hdup, semoga allah bersama mereka..

Shamsinar NR berkata...

Boleh caye ke ni??? Errrr ... Tak baik tipu.. Hehe

abg best berkata...

Ko bru je bt fitnah shahrul amin...

Unknown berkata...

Saya rasa perkara ini ada benarnya

Unknown berkata...

Spakah sharifah sofea syed rashid?? Knp dia xsuarakan kpd pihak berwajib??

Jasson berkata...

Fitnah atau takut kebenaran terbongkar?

Jasson berkata...

Wow... Teori yg hebat.

Unknown berkata...

Yo saya saya saya pun x tau lah nak ckp cm ne lol.....

Unknown berkata...

Den pun X tau

Unknown berkata...

ya Allah sngguh kjam dunia skrang..hrap pnumpang dan kru kru psawat mh370 masih slamat lagi itupun kalau btul cite ni....Allah nk tnjukkan ssuatu agaknye and msti ade sbab di sbalik kjadian iniii......

cipanbaby berkata...

kalau betul atau ada pesawat tu..pergi la tengok dan pastikan tu pesawat MH370..buat apa nk bising2 dlm ni

Unknown berkata...

Betul ke ni?? dari mana dapat semua info ni?

Unknown berkata...

Biar lha Allah s.w.t. yg dakwa mereka atas kesalahan yg mereka lakukan pada pesawat MH370 dan MH17 .. Malaysia hnya nak b'kembang seperti negara lain .. Biarpun Malaysia negara yg kecil sekali , mereka dpat hidup sampai hari ini .. biarpun Malaysia negara yg kecil sekali pun , Malaysia tetap di hati semua masyarakat dunia ... Sebab , kalau teda NEGARA MALAYSIA hari nie , teda lha tu org dri negara luar dpat melancong kat MALAYSIA ,... Sya bgga dgan PERDANA MENTERI kita nie , sikap yg penyabar , iman yg kukuh dan sebgainya .. sggup buat apa saja untuk rakyat MALAYSIA .. ermmm , biarlah PM kita jer yg tentukan pendakwaan terhadap OBAMA dan sekutuhnya tuu .. biar pdan muka c OBAMA ..

mata kanyangan berkata...

Auta suma s.sofea tu... not bad skrip dia.. mungkin y.hslam amk wt movie..

Unknown berkata...

Mungkin ya mungkin tidak
segalanya akan terjawab di akhirat kelak
Wallahualam

Unknown berkata...

Tunggu dan lihat . kebenaran akan terbongkar . Just kena tunggu ja :3

Unknown berkata...

Benar atau tidak.. sama2 kita kuatkan iman kita tuk tempuh ujian dari allah tuk semua umat akhir zaman ini..YA ALLAH..

ariansyazmusic berkata...

Gambar last yang hujau tu bayang tupolev Tu-124 atau Tu-154, bukan b777 daaaa. B777 mana ada enjin kat ekor...b777 enjin bawah sayap. Cuba kirang google..

Syed berkata...

Bersatu lah kita wahai kaum muslim..napa mesti nk ada politik dalam hal ni,,kenapa??

Unknown berkata...

Btul ke tu mh370??

Unknown berkata...

Semoga misteri ini cepat cepat terjawab, kami ikut berduka buat saudara kami di Malaysia

jumper 7 berkata...

Berserah saja dgn yg Maha Besar..

shyhrlmsfts berkata...

hal ni la kot yang Anwar Ibrahim bincang kan sambil main golf bersama Obama masa bercuti di Hawaii hari tu

imran berkata...

steadyrahhhhhh

Unknown berkata...

Nasib baik la Rusia bersungguh dan membantu merungkaikan misteri mh370. Moga penumpang semua dlm keadaan sihat walafiat.

masterherry berkata...

Kalau komen pakai kepala bana camni laa jadinya.. Contoh cam komen Shahrul Amin

Unknown berkata...

rupe askar upahan tu mcm peter parker (spiderman)..😛

Unknown berkata...

Wahai saudara saudari sekalian. Berita ni hanya untuk kalian percaya atau tidak. Terserah kepada kalian semua untuk percaya berita ini atau tidak. Kalau betullah apa yang perkara di atas ini benar. Maka, bertawakallah kita kepada Allah. Mohon pertolongan kepada-Nya. Kita datang dari Allah, kembali pun kepada Allah. Jika anda tidak percaya, pendamlah kata-ii anda itu di dalam hati anda. Masyallah. :')

Khaleeda Yusri berkata...

Konspirasi dunia . Allahu

Unknown berkata...

Betul ke bohong cerita lain..yang penting berita2 macam ni yang di harapkan..

Unknown berkata...

tgn ghaib ni lbhkurang mcm ni "tangan yg terlihat mengambil sesuatu, tapi bila ditanya tuan empunya tangan tidak mengaku"
dlm cerita ni, thailand mengatakan ada mengesan pesawat melalui ruang udaranya tapi bila ditanya semula mereka menafikannya.

Halim Hassan berkata...

Saya telah melibatkan diri dengan Aviation selama 18 tahun... ini adalah teori yang paling mengarut dengan bukti2 mengarut dan dibuat2 oleh orang yang tidak bertanggungjawab..

sekiranya Sh.Sofia seorang Captain.. dia pasti tahu membezakan apa itu radar dan apa itu Navigation system display.. dan yg paling kelakar Apa itu ELT... ? Suar Api??!!!

Gilo ko apo???

Even Pramugari yg baru kerja 3 bulan Tahu apa itu ELT.. dan dah semestinya bukan Suar Api.. seperti yg di beritahu oleh Sh.Sofia ...

nampak benar satu penipuan untuk mencari publisiti ..

semoga Sh.Sofia bertaubat.. dgn memohon kemaafan dari Allah dan berhenti menyebar kan Fitnah dan cerita karut.. hormatilah perasaan ahli keluarga mereka yg hilang di dlm mh370

Unknown berkata...

Die X ckp pun slh pembangkang ape masalah semua orang..die ckp kalau pembangkang tau nanti kecoh....tu maksud die fhm2 kan lah dah jgn nak gaduh2 baik beribadah lagi bagus :)

Unknown berkata...

Kalau nak terus check pn xbole...kalau mereka dpt tahu...mereka akan hancurkan bukti ...

Unknown berkata...

Betul ke sharifah sofia ni. Klu betul bg tau PM la. Boleh dapat duit habuan. Bagi tau kat sini buat ape.

Priceless Dream berkata...

oh yeke? Patutlah tak paham bahagian yang pasal thailand tu

Mr.Ris berkata...

Nah baca dan kebenaran pun terserlah bagai matahari terpacak di tgh hari http://mymediahubonline.blogspot.com/2015/01/eksklusif-bongkar-pembohongan-sharifah.html#comment-form

Unknown berkata...

Betul...Betul...Betul

Unknown berkata...

Betul..Betul..Betul

Unknown berkata...

Betul..Betul..Betul

abdul rahman abdullah berkata...

Mamat kepala cuntoi oi.... x yah le main politik kat cni

Unknown berkata...

Betul

Unknown berkata...

Pada pendapat saya mungkin btul juga tu...wallahualam...

Unknown berkata...

Ada logiknye jugak jln cerita dan fakta nie. Guna kelengkapan canggih pun masih tak blh kesan di Lautan Hindi. Maybe ada benarnye ulasan diatas...

Tapir berkata...

Crita ni mgkin ada benarnya dan mgkin kerajaan dah tau tapi klo krajaan tau pun apa negara kita bole buat.. nak perang? Rasanya 1bom atom dah punah malaysia ni... bagi pendapat saya lah klo crita ni benar dan pihak kerajaan dah tau baik brdiam untuk slamatkan rakyat malaysia.. jngan smpai kaum melayu ni tggal sejara dunia... nak harapkan PBB pun kaum yahudi yg brkuasa dlm PBB ni.. jadi renung2kan lah

Unknown berkata...

Muat kee nk sembunyikan pesawat yg besar tu kat bawah tanak weh ...aduhzzz sumbat betol

Jouhara Laily berkata...

Kita bercakap perihal sebuah kapalterbang....bukannya sebuah alat permainan helikopter remote control.
Very amazing indeed Sharifah Sofia, whoever you are boleh mendapat access to such meticulous data yang mana pihak perisikan China, Australia, Malaysia sendiri pun tidak berupaya mendapatkannya.
You must be very prominent and powerful indeed to have access to such information.
Kalaulah anda benar2 memilikki maklumat beserta dengan bukti2 yang kukuh, sebagai seorang yang saya rasa sangat berpengaruh, sudah pasti dapatan anda akan dapat dijadikan asas untuk tindakan selanjutnya.
Demi kebenaran, kemanusiaan dan agama... buktikan kebenaran anda!

master berkata...

Knape penulis sebut dajjal byk kali?? Klau korg nk phm teori ney search youtube tanda tanda kedatangan dajjal the arrival dri mula smpai akhir then korg akan phm knape wujudnya konspirasi mh370-17

master berkata...

Klau ko bidang aviation 18 thun..ak nk tnye 1 soalan knape ek mh17 model boeing 777 yg besar tp kotak itam kecik je mcm x logik lak haha..mgkin sofea ney bkn kapten pn tp teori dye ad btolnye..dh kje aviation 18 thun xkn xtau instrument remote pilot yg dh ad dlm setiap kpl terbang awam yg amerika psng pas 9-11 dgn kelulusan dunia jgk kn haha ap ar bro klakar

Unknown berkata...

hebat betoi la orang yang hijacked peswat tu....

Tanpa Nama berkata...

So dia nk kata pembangkang nie bodoh la....haha.dh nmpk dh sapa yg tak berilmu kat sini...pasal MH370 pon boleh buat politik

Unknown berkata...

Sahih ke tak bkn persoalannya, siasat n ambil tndakan terhadap kedua2nya, kalau sahih, tlg buktikn n tggu ape lg, cri n bwk blik, kte smua trnanti2 kplgan, klu x sahih, phak y bertggungjwb myebrkn fitnah ini harus di bwk kmuka pngadilan, ni kes besar, bkn blh main2....bhya ni..leh hancur dunia klu de org cm ni...kesimpulanya, sahih atau x, mmg prlu ada tndakan y kita kena ambil. Sekarang ni.....

Unknown berkata...

sokong bro halim hassan..makin out pula teori s.sofia ni..

Unknown berkata...

sokong bro halim hassan...semakin kelaut pula teori s.sofia ni..

unknown berkata...

Tak masuk akal langsung. Membuang masa je...

Sehati berkata...

Pembangkang raja fitnah?? Sharul Amin...setahu sy ameno/bn yg byk menfitnah!
Byk penelewengan...rasuah...salah guna kuasa dibongkar oleh pihak yg dikata 'pembangkang' spya rakyat sedar & tidak terus ditipu.
Contoh nyata mcm kes MH370 ini lah...ada byk yg di'sorok'kn kerajaan ttgnya....
Rakyat..& keluarga mangsa terlibat khususnya ternanti2 berita...

Sehati berkata...

Sharul Amin...anda yg buat fitnah...buktinya...semak semula kenyataan anda

Unknown berkata...

Sye percaya,kebenaran itu pasti....

Unknown berkata...

Setuju! Klu btl cite ni hebohkan la kt facebook ke cpt sket org msia tau n kerajaan mik tindakan..klu btl wt pe nk tkt kn..bkn ape ksian kt keluarga mangsa je..dieorg dh la gah brsedih psl hal ni mayat pon x jmpe lg..hrp jgn buat cite yg x btl..jgn bg harapan palsu kt keluarga mangsa..byk sgt versi psl MH ni yg x btl..takziah tuk keluarg mangsa..

Unknown berkata...

Doakn mereka smua dlm keadaan selamat.... Sebaik2 perancangan mereka tidak sehebat perancangan Allah

Unknown berkata...

pikir logik akal la semua...sedangkan air asia indon dh jmpe terhempas dgn serpihan lgi serta mayat..nie kan pula mh 370..kalau dh terhempas msti ada bangkainya...huhu dgn org lain boleh tipu la tpi firasat saya mmg semua ditawan dan masih hidup...cerita ni mmg rampasan kalau x takdalah kawan ank sdara saya kakitangan mas citekan...

Inder berkata...

Semoga semua krew dan penumpang mh370 selamat....

Unknown berkata...

cari benda tersembunyi. dimanakah ianya berada?
a. bawah tanah dalam bangunan
b. dalam laut - lautan hindi
c. tukun perak
d. kem di vietnam - kem u.s guna masa perang dulu
e. pulau sugway philippines
f. jumpe dalam internet

Unknown berkata...

Teringat filem mission imposible nation of rogue ad dialog yg watak kumpulan jhat 'syndicate' dlm tu pernah lenyapkan dr radar utk culik setiausaha bank dunia utk nk dptkn dana aktifkn kumpln syndicate tu.. sbijik cam kes mh370..x pasti la cbe tgok blk..kdg2 kan tu kan ad maksud..yahudi laknat n..awal2 filem tu pun ad babak atas menara kl tower...

Unknown berkata...

F

Unknown berkata...

Nk percya ke x, hak masing2..

Unknown berkata...

korg ckp senangla ;;kalau betul cerita ni mmg berlaku knpa tk ltk di facebook """dan mcm2 la twitter lh insta lh wasap lh aku rsa korg yg kna fikir logik cuba bayangkn klau aku heboh di facebook tk ke pening kpla aku?? dngn org bnyak persoalan pulak. pstu dngn najib pulak tanya and then banyak gila rusuhan setakat sebar di sini pun dh rsa mcm perang dunia ke 3 tmbah2 pulak nk heboh seluruh sosial. ada betulnya kisah ni sbb saudara aku ada dlm pesawat tu kami cuba telifon dia. mmg dpt cuma dia tk angkat.jadi kt sini aku nk ckp klau betul pesawat tu trhempas knapa telifon saudara aku tu tk hancur? kami boleh telifon cuma dia tk angkat mungkin sbb fon tu dirampas oleh dajjal tu

Tanpa Nama berkata...

ya betul....rasa rasanya....cuma di ikut kata hati mcm ni lah pertunjuknya

Tanpa Nama berkata...

kita siapa nak beritahu kpd pihak berwajib tu???

Blogger Widget Get This Widget
 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Cananglahnie - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website
Proudly powered by Blogger