Home » » Pelacur asing separuh bogel sembunyi dalam stor

Pelacur asing separuh bogel sembunyi dalam stor

Written By canang on Khamis, 2 September 2010 | 9/02/2010 09:00:00 PG

KUALA LUMPUR: Terkejut ketika diserbu, beberapa pelacur warga asing cuba melarikan diri dalam keadaan separuh bogel dengan tubuh mereka hanya ditutupi tuala kecil sebelum bersembunyi di bilik stor di sebuah rumah kedai di Jalan Kuchai Lama, di sini, kelmarin.
Serbuan kira-kira jam 11 malam itu dilakukan sepasukan anggota polis dari Jabatan Siasatan Jenayah Maksiat, Perjudian dan Kongsi Gelap (D7) Bukit Aman susulan maklumat orang ramai.

Sindiket itu beroperasi di premis di tingkat tiga itu berselindung di sebalik pusat spa dan penjagaan kesihatan, namun tidak menyediakan sebarang perkhidmatan itu.

Sebaliknya, premis yang tidak mempunyai lesen itu diubah suai dengan menjadikannya sebagai pusat urutan batin yang turut menawarkan perkhidmatan seks dengan harga RM155 sejam.

Turut ditemui pil perangsang yang digunakan bagi melayani pelanggan serta pil pencegah kehamilan.

Dalam Ops Noda selama dua jam itu, polis menahan tujuh wanita warga China berusia 20 hingga 30-an termasuk enam pelanggan.

Semua wanita terbabit ditahan mengikut Seksyen 11(7) Peraturan Imigresen 1969 kerana menyalahgunakan pas lawatan dengan bekerja sebagai pelacur selain Seksyen 6(1)(c) kerana tidak mempunyai sebarang dokumen perjalanan sah.

Manakala, pelanggan itu dibawa ke Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Brickfields untuk direkod keterangan.

Share this article :

Tiada ulasan:

Blogger Widget Get This Widget
 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Cananglahnie - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website
Proudly powered by Blogger