Home » » Taktik bawa lelaki masuk rumah terbongkar

Taktik bawa lelaki masuk rumah terbongkar

Written By canang on Khamis, 2 September 2010 | 9/02/2010 09:30:00 PG

SEGAMAT: Tindakan seorang remaja berusia 15 tahun yang membawa masuk teman lelakinya ketika datuk dan neneknya sedang nyenyak tidur, terbongkar apabila emak saudaranya menemui lelaki itu bersembunyi dalam almari pakaian, ketika datang ke rumah berkenaan untuk mengejutkannya ke sekolah, dalam kejadian di Labis, dekat sini awal pagi Sabtu lalu.

Pelajar tingkatan tiga itu dikatakan berani membawa masuk teman lelakinya yang berusia 17 tahun dan bekerja di sebuah bengkel membaiki kenderaan selepas mendapati datuk dan neneknya tidur, manakala beberapa saudaranya termasuk keluarga emak saudara tiada di rumah kerana menemani ahli keluarga mereka yang dirawat di hospital.

Remaja yang tinggal dengan keluarga datuknya sejak berusia lapan tahun selepas kematian ibu kandungnya, pada mulanya dikatakan hanya bersembang dengan teman lelakinya di luar rumah berkenaan sebelum membawa masuk teman lelakinya ke dalam bilik selepas menyedari datuk dan neneknya sudah tidur pada kira-kira jam 11 malam.
Ketua Polis Daerah, Superintendan Abdul Majid Mohd Ali, berkata tindakan lelaki berkenaan bermalam bersama remaja perempuan itu hanya disedari oleh emak saudaranya yang tinggal berhampiran rumah berkenaan yang mahu mengejutkannya untuk ke sekolah, kira-kira jam 7.30 pagi.

Abdul Majid berkata, pihaknya mengesahkan menerima laporan dibuat oleh emak saudara mangsa dan remaja berkenaan juga turut dibawa ke Hospital Segamat untuk pemeriksaan kesihatan.

Share this article :

Tiada ulasan:

Blogger Widget Get This Widget
 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Cananglahnie - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website
Proudly powered by Blogger